Nej då.. Flitig läsare av microtrådenNu blev jag lite orolig. Övervakar du mig? Jag har eventuellt en köpare utanför ankdammen nämligen ...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej då.. Flitig läsare av microtrådenNu blev jag lite orolig. Övervakar du mig? Jag har eventuellt en köpare utanför ankdammen nämligen ...![]()
Tack för påminnelsen att det är fredag idag, behövdes!Zelos till fredagskaffet det är sen gammalt
![]()
Helvetet så snygg Seiko! Vad är det för en?
Underbar början på dagen, genuin speed metalLyssna extra noga 1:15 in![]()
Helvetet så snygg Seiko! Vad är det för en?![]()
Galet snygg!Gammafredag!![]()
Riktigt lyckad!Tack så mycket!Det är en spezialare... Caset är som SKX fast kronan kl.3 samt inga kronskydd och ett NH35 under huven. Plockade ihop den av sådant som blivit över typ.
![]()
Grattis! Då är det bara att slå till på passande bil;Äntligen fredag och äntligen ny dinkaTrevlig helg!
![]()
Galet fin! Hur känns den?Äntligen fredag och äntligen ny dinkaTrevlig helg!
![]()
Grattis till ny klocka, väldigt fin tycker jag och säkert du medÄntligen fredag och äntligen ny dinkaTrevlig helg!
![]()
Skapligt passande att få en DD på en fredag!! Hur känns den nu då, när den varit borta i ett halvår(?)Efter bara åtta månader på service dök den upp! Eureka![]()
Känns som att få en ny klocka, vilket såklart är kulSkapligt passande att få en DD på en fredag!! Hur känns den nu då, när den varit borta i ett halvår(?)
Den är iaf fortfarande lika cool och snygg.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var intresserad.Känns som att få en ny klocka, vilket såklart är kul
Men tror att det kommer lägga sig ganska fort och den dyker nog upp på en byteslördag inom snar framtid![]()
Fräsch!Efter bara åtta månader på service dök den upp! Eureka![]()