• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja, men då blir det många LIKES serru! SKX är väl okej om man använder den som "beater" när allt annat ligger inlåst i bankfacket, annars not so much :stop: :pompus:
#storfräsarregler



:pirate:
A286E7CF-B9D9-4536-A848-BAC63DC972AD.jpeg
 
Tänk att man ändå tycker så olika! Älskar att den har massan den har trots sin vettiga storlek och jag älskar länken😂 Både hur den känns, den mörkare tonen samt att länkarna är lite ”bulligare”, tycker det blir snyggt med ljusspel osv.
Jag är nog i en fas :)

Tyckte däremot som du första veckan, typ OMG OMG OMG, vad BRA den är!!! Den är grymt photogenique så det är verkligen något att dregla över på internet. Men, när den sitter på min arm så är skalan lite off.
 
Senast ändrad:
60-dollarsklockan, köpt på vinst och förlust på Aliexpress. Egentligen helt otroligt vad man kan få för 530 spänn: rostfri boett med PVD, safirglas, hackande automatverk som hittills åtminstone verkar fungera. Dessutom display case back!

Tänkte ha den som skid- och skridskoklocka, att strappa utanpå skaljackan.
B912DE94-E722-4B6F-863C-36E222C14D0D.jpeg
 
Tillbaka
Topp