Ja, jag vet ju inte därav fråganHan sätter väl ihop varje klocka helt själv?
Åhå, den kan man lägga i sin lilla nagellåda isåfallHar man tur kan man även hitta en av hans smutsiga naglar någonstans i urverket. Som mandeln i gröten, ungefär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag vet ju inte därav fråganHan sätter väl ihop varje klocka helt själv?
Åhå, den kan man lägga i sin lilla nagellåda isåfallHar man tur kan man även hitta en av hans smutsiga naglar någonstans i urverket. Som mandeln i gröten, ungefär.
Och där försvann det sista lilla suget att handla därifrån .Han sätter väl ihop varje klocka helt själv?
Har hört att nästa tavla ska vara av exklusivt material. Så kallad "toe nail-dialHar man tur kan man även hitta en av hans smutsiga naglar någonstans i urverket. Som mandeln i gröten, ungefär.
Pga naglarna?Fan! Nu sitter jag här och hanterar ett Smiths-sug jag inte hade för 30 minuter sen
Ja vem blir inte extra sugen av en toe nail-dial?Fan! Nu sitter jag här och hanterar ett Smiths-sug jag inte hade för 30 minuter sen
Fan! Nu sitter jag här och hanterar ett Smiths-sug jag inte hade för 30 minuter sen
Verkligen en säregen inställning till marknadsföring.Riktigt trevlig. Lite synd bara att "besvärliga Eddie" är mer aktiv på sociala medier än i sin egen shop. Har tröttnat helt där pga det tyvärr.
Det är nog det han har Hade mina misstankar att det var något lurt med @KandreasFHaha. Vad fan? Har du inte läst vad dom skrev ☝
Tycker det är nog den bästa seiko modden jag sett. Ser ut som något de själva hade kunnat gjort och tagit mycket pengar förTack! Yeah den satte jag faktiskt ihop av lite överblivna prylar i måndags.
Det är nog det han har Hade mina misstankar att det var något lurt med @KandreasF
Tycker det är nog den bästa seiko modden jag sett. Ser ut som något de själva hade kunnat gjort och tagit mycket pengar för
Behövs inte mycket just nuHaha. Vad fan? Har du inte läst vad dom skrev ☝
Det är väl ändå mer än uppenbart?Det är nog det han har Hade mina misstankar att det var något lurt med @KandreasF
Behövs inte mycket just nu
Sorry för OT, men kunde inte låta bli
För att jag ska bli sugen. På klocka. Alltså!Haha. Va menar du nu?
För att jag ska bli sugen. På klocka. Alltså!
Just det! San Martin är nog FÖR lyxigt, . Tänker mig en sexig Pagani eller dylikt. Ingen Som sitter på en svart Pagani guld eller twotone? Innan tummen trycker på Ali-köp knappen...
Med tanke på vart den där PEGanin eventuellt har färdats kanske man skulle leta efter ett annat exemplar.Two-tone Pegani Design med super snyggt sunburst brun tavla
Utropspris: 799 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-03-03 20:09:38. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga klassiska märkesherrklockor på Tradera.www.tradera.com
Two-tone Pegani Design med super snyggt sunburst brun tavla
Utropspris: 799 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-03-03 20:09:38. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga klassiska märkesherrklockor på Tradera.www.tradera.com
Jag har nog råkat klicka en hem ett par TT Pagani Tjeckien-specialsMed tanke på vart den där PEGanin eventuellt har färdats kanske man skulle leta efter ett annat exemplar.
Grattis till bilen! Bra val! Jag köpte inte en enda klocka under sommaren och hösten förra året när jag sparade inför bilköp. Men det har blivit desto fler efter det iställetKrishanterade i förra veckan i tråden angående om jag var en gubbe som tänkte köpa Porsche... men jag klarade mej, köpte en BMW idag istället... en till... igen
Så inga mer klockköp i år...
eller under våren iaf,
definitivt inte under februari...
Apropå Adraga.. Denna kommer ut i mars/april
Den ny färgen skulle släppas mars/april. Tror att man då även släpper en del av de tidigare varianterna.Ni som vet lite. När har Borealis klockor att köpa egentligen? Jag vill ju ha en Adraga med svart tavla och Commando-händer. Väldigt väldigt mycket. Men det verkar aldrig vara nån restock? Eller är det full Eddie?
(Ps)
Grattis till bilen! Bra val! Jag köpte inte en enda klocka under sommaren och hösten förra året när jag sparade inför bilköp. Men det har blivit desto fler efter det istället
Nog årets kallaste cykelrunda idag