Trevlig fredag mina herrar och damer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jäkla grymDå var den framme riktigt bra tycker jag! Enda plumpen, är väl bandet... Ska ett orginal and verkligen glappa så mycket?
Det är något speciellt med denna, riktigt snyggAffordable Seiko denna fredag till ära. Trevlig helg på er!
Så jäkla grym
Testa med tjockare bandstift, det kan funka.Har inga.. Men klart värt ett test! Ingen som har lite biffigare 22mm bandstift?
Oj, vad länge klockan blev borta. Vad var det för fel?Efter bara åtta månader på service dök den upp! Eureka
8 månader?! Då stryker vi Hamtun från listan över märken att äga.Efter bara åtta månader på service dök den upp! Eureka
Timvisaren hade repat tavlan lite grann, så var bara ett tavelbyte som dragit ut något oerhört på tiden. Ross (ägaren till hamtun) skrev för inte så länge sedan ett långt inlägg på Facebook om hans senaste år och varför saker går så segt, så jag har faktiskt gått från att vara ganska irriterad till att bli mer förstående. Kort sagt verkar han fullständigt gått in i väggen.Oj, vad länge klockan blev borta. Vad var det för fel?
Ja jag är ju part i målet, men jag tycker det Den är väldigt trevlig faktiskt.Det är något speciellt med denna, riktigt snygg
Bra att det löste sig tillslut. Vet tyvärr själv hur det är när det blir för mycket, kroppen lägger ner.Timvisaren hade repat tavlan lite grann, så var bara ett tavelbyte som dragit ut något oerhört på tiden. Ross (ägaren till hamtun) skrev för inte så länge sedan ett långt inlägg på Facebook om hans senaste år och varför saker går så segt, så jag har faktiskt gått från att vara ganska irriterande till att bli mer förstående. Kort sagt verkar han fullständigt gått in i väggen.
Grattis! Då är det bara att slå till på passande bil;
Galet fin! Hur känns den?
Tackar Den är riktigt trevlig. Tavlan kommer verkligen till liv i solen.Grattis till ny klocka, väldigt fin tycker jag och säkert du med
If that one was sold as Eco-Drive it would be killing it on the market
Tuff Citizen. 1900:- plus frakt från
NJ2197-19E
Thats a steal!
NJ2197-19E
I agree, but that movement is loud as 70`s CitroenThats a steal!
Goddamn vad den är tung!!Tar tidig helg efter utbildning Hoppas ni får en trevlig helg
NJ2197-19E
Det jag letade efter var kanske något mer åt detta hållet. Lite originellt.
Hittade denna! 38 mm och mechaquartz. Artikel från Worn & Wound. Riktigt schysst kronograf i bra size.