Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den blå är så sjukt bra! Den svarta är det också men jag hade kört på den blåTänkte införskaffa mig en Seamaster, som enligt mig, är den mest ”affordable” dykaren om man jämför med Rolex och Breitling. Visserligen kostar submarinern nästan dubbelt så mycket men jag tycker att Omegan är mycket bättre och roligare dessutom så kan man gå in till en AD och köpa en, och få rabatt .
jag har haft den svarta tidigare, och jag älskade den. Men frågan är, vågar man prova den blåa? Ska man ta ett säkert kort och köra på svart igen eller ska man testa en roligare färg och testa den blåa, Vad tycker panelen?
Gjorde en beställning i slutet på förra veckan. Återkommer när jag fått hem grejerna så ser vi hur lång tid det togHur är CNS leveranser, tar det tid eller är det ?
Blå! Svart är klassiskt så klart!Tänkte införskaffa mig en Seamaster, som enligt mig, är den mest ”affordable” dykaren om man jämför med Rolex och Breitling. Visserligen kostar submarinern nästan dubbelt så mycket men jag tycker att Omegan är mycket bättre och roligare dessutom så kan man gå in till en AD och köpa en, och få rabatt .
jag har haft den svarta tidigare, och jag älskade den. Men frågan är, vågar man prova den blåa? Ska man ta ett säkert kort och köra på svart igen eller ska man testa en roligare färg och testa den blåa, Vad tycker panelen?
Tänkte införskaffa mig en Seamaster, som enligt mig, är den mest ”affordable” dykaren om man jämför med Rolex och Breitling. Visserligen kostar submarinern nästan dubbelt så mycket men jag tycker att Omegan är mycket bättre och roligare dessutom så kan man gå in till en AD och köpa en, och få rabatt .
En Seamaster skall vara blå, det är sedan gammaltTänkte införskaffa mig en Seamaster, som enligt mig, är den mest ”affordable” dykaren om man jämför med Rolex och Breitling. Visserligen kostar submarinern nästan dubbelt så mycket men jag tycker att Omegan är mycket bättre och roligare dessutom så kan man gå in till en AD och köpa en, och få rabatt .
Hur är CNS leveranser, tar det tid eller är det ?
Fasen jag hamnade låååångt ner i Explorer-hålet igen. Tycker ju 36:an ser så bra ut, oklart varför men snyggare än den moderna. Men att det ska vara så svårt att hitta ett ex att prova!
Bra för vad den kostar men lite platt i jämförelse med Ginault, det går dock drygt 5st SM på en Ginault och skillnaden reflekteras i priset. Däremot märker man inte en sådan skillnad mellan min Sub och framförallt OR2. SM var inte till mig utan min vän så jag har inte plastat av den men har lite fler bilder.@M26
Hur var SMTT? Det är väl den första svart/guld jag sett i tråden..
Men den var inte ens till dig va? Så mer bilder kanske är uteslutet
Fy farao vad jag går igång på den blå alu-ringen alltså...Bra för vad den kostar men lite platt i jämförelse med Ginault, det går dock drygt 5st SM på en Ginault och skillnaden reflekteras i priset. Däremot märker man inte en sådan skillnad mellan min Sub och framförallt OR2. SM var inte till mig utan min vän så jag har inte plastat av den men har lite fler bilder.
En jämförelse mellan min Sub och OR2
Samt skillnaden mellan OR1 och OR2
Du kan inte få allt när du gör ett sånt kap. Om jag fått välja på AR och kvitto väljer jag kvitto. Kvittot är livsviktigt, det är sen gammaltDistansarbete med Sveriges billigaste Hamilton. På perlon naturligtvis.
Klockan lider tyvärr av svåra reflektioner. Inte lätt att hitta en bra vinkel. Är lite AR för mycket begärt?
Ja det är galet vad det kan ändras efter invänjning.
TT och kaffe.
Den här känns bara mer och mer rätt för varje gång jag använder den.
Konstigt dock det där att man först kan irritera sig på att en klocka är lite tung och otymplig och sen istället gilla att den är lite tung och otymplig...