Lika smidigt som det låter!Hur funkar det med byteslördag ?
Ska man vara medlem i någon speciell grupp eller är det så smidigt som det låter ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lika smidigt som det låter!Hur funkar det med byteslördag ?
Ska man vara medlem i någon speciell grupp eller är det så smidigt som det låter ?
Man kan fördel byte till sig en seiko snn231Hur funkar det med byteslördag ?
Intressant läsning.Rolex wants to take a microbrand's trademark - Wristwatch Review
Kiger, a watch micro brand made by Mark Kiger is the David in a David vs Goliath battle with one of the biggest Swiss watch...www.wristwatchreview.com
Intressant morgonläsning gott folk!
Kanske redan delats, inte varit jätteaktiv på forumet i veckan.
Köööööör bara köööööör!Hur funkar det med byteslördag ?
Hur funkar det med byteslördag ?
Bytesvärde?Byteslördag! Gammal Seiko dykare, AM tavla/visare och en Majetek militär homage NH35. Båda går bra och håller tiden. Surprise me med nått kul
Bjuder 2 Marabou popcornJa va faen, jag slänger ut denna på byteslördag.
Bytes mot vad som helst. Jag gillar speciellt Marabous nya:
Kan även bytas mot sommar. 25 grader varmt och sol. Är det under 25 grader vill jag ha pengar emellan.
Jag håller ut och väntar på ett bättre bud!Bjuder 2 Marabou popcorn
Deal or no deal?
Var mest nyfiken på hur det fungerade men ska fundera på bytesvärdet.Bytesvärde?
2-2,5k för bådaBytesvärde?
100% hårdrock! vad letar du efter? Bytesvärde?Byteslördag alltså
Så ska en klocka se ut, det blir 5/5 toastersTrefvlig helg önskar den här lilla styggelsen!
Du måste ju bara visa baklocket på den där, något av det koolaste jag sett i baklocksväg tror jagByteslördag alltså
5x marabou (valfri smak)Byteslördag
Öppen för förslag, I synnerhet gällande de 2 som ligger löst. Fler bilder finns vid intresse. Bytesvärde varierar
Du måste ju bara visa baklocket på den där, något av det koolaste jag sett i baklocksväg tror jag
Pass på det, men tack ändå.5x marabou (valfri smak)
1x bollrör padelbollar
Mot casioaken. Kan slänga in grannens skällande minihund om det krävs för att slutföra affären
Letar lite vad som, kan va pengar också. Oj svårt med värdet, har inte sett så många Tourbys säljas på forumet.100% hårdrock! vad letar du efter? Bytesvärde?
Den där är BRA! Ångrar att jag inte testade den när jag fick chansen för längesen!Byteslördag alltså
Kan ju till och med nästan tänka mej att ha en Kieger med mercedes och då har det gått långt... Fast svärdsvisaren är bättreRolex wants to take a microbrand's trademark - Wristwatch Review
Kiger, a watch micro brand made by Mark Kiger is the David in a David vs Goliath battle with one of the biggest Swiss watch...www.wristwatchreview.com
Intressant morgonläsning gott folk!
Kanske redan delats, inte varit jätteaktiv på forumet i veckan.