Tror du känner till mig och Totte tillräckligt väl för att inse att vi inte ens tänkt i såna här banor haha, vi kör ad hoc från hjärtat så det skriker om det, bära eller bristaJag tänker att det även kan vara en sporre att kanske slänga in en extra slant om man ser att man börjar närma sig milstolpar som jämna tusen (eller ännu bättre tiotusental ) men det är så klart eran insamling och ni gör som ni vill. Huvudsaken är som sagt att pengarna kommer in oavsett hur man vill lägga upp det.
Man bör inte heller underskatta bankernas vilja att slänga privatpersoner under bussen i ett led att visa upp att man följer rådande penningtvättlagstiftning (samtidigt som man låter stora bolag tvätta miljarder...). Skulle det hända så löser det sig säkert till slut men det kan ju vara en besvärlig process innan man når fram dit.
Hade själv noll förväntningar på insamlingen så ser varje krona som en vinst för MSD, inte mer än så
(har nämnt det innan, själva OWG grejen är inte min grej men om jag/vi kan dra ett ett strå till stacken ändå och samtidigt ha lite kul så är det ju bara superbra!)