• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Var det @Kreacon som önskade profil förresten? 🤔
😍
IMG_20210228_210942.jpg
IMG_20210228_210927.jpg

Hot damn! Det här kommer du fixa galant! Så jäkla grym boett! Fint ni fixat med insamlingen🥰 Grymt jobbat pågar!
@Von berätta nu, den här boetten ser ju helt olik ut jämfört med andra ryska boetter! Borrade luggar, mörkare mattare finish osv!
Sök på Vostok Ratnik. Detta är en ombyggd K-28. Så inte den "riktiga" Ratnik. Men bättre enligt mig 😎

Hot damn! Det här kommer du fixa galant! Så jäkla grym boett! Fint ni fixat med insamlingen🥰 Grymt jobbat pågar!
@Von berätta nu, den här boetten ser ju helt olik ut jämfört med andra ryska boetter! Borrade luggar, mörkare mattare finish osv!
Den är grymt kool, blästrat eller bara obehandlat stål vågar jag inte svara på men lyckas man repa den är man duktig (utmaning i utmaningen @KlockTotte ? 🤪).
Rent tekniskt en Komandirskie K-28.
Har ingått I Ratnik-utrustningen vilket är namnet för specialutrustning för diverse ryska specialförband om jag fattat det rätt (?) Stenhårt är bara förnamnet 👊🏼

Den är grymt kool, blästrat eller bara obehandlat stål vågar jag inte svara på men lyckas man repa den är man duktig (utmaning i utmaningen @KlockTotte ? 🤪).
Rent tekniskt en Komandirskie K-28.
Har ingått I Ratnik-utrustningen vilket är namnet för specialutrustning för diverse ryska specialförband om jag fattat det rätt (?) Stenhårt är bara förnamnet 👊🏼
Jag ska göra mitt yttersta 😅
Har också redan börjat 😃

PXL_20210228_210550896.PORTRAIT.jpg
Inget att hålla på 😄
Jag är inte med i OWG ståhejet i år, men lycka till ni som antagit utmaningen 😃
Tack! Easy peasy 🙈😂

Tack förresten ❤️ Klockan är verkligen riktigt jäkla Kool och insamlingen ska Von ha all heder för 😊

Någon som sitter på en Lorier neptune 3 med svart/gilt tavla och vill sälja?😏
(btw ni som haft en hur är kvaliteten?)

Någon mer som bokat en RZE Endeavour? Enligt mig, På tok för många rätt för att låta bli. Den gula är giftigt snygg alltså :)

Håller med! Den gula är riktigt bra! Lyckades låta bli, ser fram emot dina bilder!

Någon mer som bokat en RZE Endeavour? Enligt mig, På tok för många rätt för att låta bli. Den gula är giftigt snygg alltså :)

Jag var sjukt nära men föll på väntetiden och avsaknad av datum. Nu börjar jag ångra mig 😅

Tillbaka
Topp