Verkligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen
Så läcker egentligen. Och bekväm!Kommer lägga ut min alpinist till försäljning, men innan jag gör det får tråden i sedvanlig ordning förtur finns i pm om någon är sugen.
Verkligen! Men "råkade" köpa något annat som behöver pengarna.Så läcker egentligen. Och bekväm!
Den är så snygg!Kommer lägga ut min alpinist till försäljning, men innan jag gör det får tråden i sedvanlig ordning förtur finns i pm om någon är sugen.
Sök på Vostok Ratnik. Detta är en ombyggd K-28. Så inte den "riktiga" Ratnik. Men bättre enligt migHot damn! Det här kommer du fixa galant! Så jäkla grym boett! Fint ni fixat med insamlingen Grymt jobbat pågar!
@Von berätta nu, den här boetten ser ju helt olik ut jämfört med andra ryska boetter! Borrade luggar, mörkare mattare finish osv!
Bland annat Ser snabb och hård ut!Den är så snygg!
Blir det att köpa blöjor för pengarna som Mikael Rickfors sjöng?
Själv har jag kört Scurfa och snabba skor hela dagen.
Den är grymt kool, blästrat eller bara obehandlat stål vågar jag inte svara på men lyckas man repa den är man duktig (utmaning i utmaningen @KlockTotte ? ).Hot damn! Det här kommer du fixa galant! Så jäkla grym boett! Fint ni fixat med insamlingen Grymt jobbat pågar!
@Von berätta nu, den här boetten ser ju helt olik ut jämfört med andra ryska boetter! Borrade luggar, mörkare mattare finish osv!
Jag ska göra mitt ytterstaDen är grymt kool, blästrat eller bara obehandlat stål vågar jag inte svara på men lyckas man repa den är man duktig (utmaning i utmaningen @KlockTotte ? ).
Rent tekniskt en Komandirskie K-28.
Har ingått I Ratnik-utrustningen vilket är namnet för specialutrustning för diverse ryska specialförband om jag fattat det rätt (?) Stenhårt är bara förnamnet
Inget att hålla påHar också redan börjat
Tack! Easy peasyJag är inte med i OWG ståhejet i år, men lycka till ni som antagit utmaningen
Inte jag heller, fram till för en minut sen...fuck it!Jag är inte med i OWG ståhejet i år, men lycka till ni som antagit utmaningen
Fuck it! Lycka till!Inte jag heller, fram till en för en minut sen...fuck it!
Wow! Kliar ordentligt i fingrarna nu. Svart bezel är helt rätt val. Lång väntan, men den som väntar på nått gottNu är det en lååååång väntan
Lycka till!Har också redan börjat
Tack förresten Klockan är verkligen riktigt jäkla Kool och insamlingen ska Von ha all heder förHot damn! Det här kommer du fixa galant! Så jäkla grym boett! Fint ni fixat med insamlingen Grymt jobbat pågar!
Kan bara rekommendera den å det varmaste! KöööööpVerkligen! Men "råkade" köpa något annat som behöver pengarna.
Mitt tänkta trådpris kommer är lägre än vad någon annan annonserats för på forumet kan tilläggas för er som funderar
Om det är 30atmos pepsin så är den galen läcker Rockade en i somras, nåt speciellt du undrar över?Squale 1545, bra grejer? Är allt lite sugen att pröva...
Nöjd så långt. Suttit på armen ett par veckorSquale 1545, bra grejer? Är allt lite sugen att pröva.
Mmmm! Hur bär den, hur håller den tid? Är den till salu? Lite såna standardundringar!Om det är 30atmos pepsin så är den galen läcker Rockade en i somras, nåt speciellt du undrar över?
Lycka till!
Håller med! Den gula är riktigt bra! Lyckades låta bli, ser fram emot dina bilder!Någon mer som bokat en RZE Endeavour? Enligt mig, På tok för många rätt för att låta bli. Den gula är giftigt snygg alltså
RZE Watches - Titanium Watches & Accessories. ASSEMBLED FOR ADVENTURE
Built for the everyday adventurer, RZE Watches is a brand born out of the passion for perfecting the craft of titanium watches that fuse together durability, versatility and sustainability.www.rzewatches.com
Jag var sjukt nära men föll på väntetiden och avsaknad av datum. Nu börjar jag ångra migNågon mer som bokat en RZE Endeavour? Enligt mig, På tok för många rätt för att låta bli. Den gula är giftigt snygg alltså
RZE Watches - Titanium Watches & Accessories. ASSEMBLED FOR ADVENTURE
Built for the everyday adventurer, RZE Watches is a brand born out of the passion for perfecting the craft of titanium watches that fuse together durability, versatility and sustainability.www.rzewatches.com
jag har ägt två 1545 och varit nöjd med bådaSquale 1545, bra grejer? Är allt lite sugen att pröva...
Om det är 30atmos pepsin så är den galen läcker Rockade en i somras, nåt speciellt du undrar över?