handgranat
Basic
Har letat länge just efter en äventyrsbeater utan datum. Känns mera avskalat och balanserat. Its a feature!Jag var sjukt nära men föll på väntetiden och avsaknad av datum. Nu börjar jag ångra mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har letat länge just efter en äventyrsbeater utan datum. Känns mera avskalat och balanserat. Its a feature!Jag var sjukt nära men föll på väntetiden och avsaknad av datum. Nu börjar jag ångra mig
Jag tänker att för folk som heter Jerker måste det alltid vara festligt att presentera sig för engelskspråkiga.
Den här möjligen? En liten glimrande stjärna. Och detta varianten utan merc (stort plus ). Wotd dessutom.Squale 1545, bra grejer? Är allt lite sugen att pröva...
Den här möjligen? En liten glimrande stjärna. Och detta varianten utan merc (stort plus ). Wotd dessutom.
Utöver min Pepsi GMT har jag haft denna:Squale 1545, bra grejer? Är allt lite sugen att pröva...
Ahh, vi delar ögon . Ja det är 40 mm på den ja.Måste vara bästa versionen i mina ögon. Är denna 40mm?
Å skiljer det med applicerade index mellan modellerna? Tycker de ser upphöjda ut på min?Utöver min Pepsi GMT har jag haft denna:
Den hade fortfarande varit i min ägo om den bara haft applicerade index.
Tavlan blev lite "platt" men fantastiska färger och lättburen.
Jag la till några till bilder där det syns att dom är målade/tryckta.Å skiljer det med applicerade index mellan modellerna? Tycker de ser upphöjda ut på min?
Ser väldigt bra ut! Får visst inte göra affärer under mars så få inte för dig att lägga ut pepsinUtöver min Pepsi GMT har jag haft denna:
Den hade fortfarande varit i min ägo om den bara haft applicerade index.
Tavlan blev lite "platt" men fantastiska färger och lättburen.
Edit: mer bilder är ju alltid kul.
Den där vill jag definitivt pröva. Gärna resten av livetDen här möjligen? En liten glimrande stjärna. Och detta varianten utan merc (stort plus ). Wotd dessutom.
Ja detta är squalen som blev kvar efter några försök. Åsså den 1521 "akvariet" som hustrun har...och som kom från broder @Birchgrove.Den där vill jag definitivt pröva. Gärna resten av livet
Till salu?
Hehe, nä. Pepsin sitter säkertSer väldigt bra ut! Får visst inte göra affärer under mars så få inte för dig att lägga ut pepsin
Ahh, vi delar ögon . Ja det är 40 mm på den ja.
Börjar veckan med Zelos
Ja jag förstår alla punkter! Men hör gärna av dig så kan vi känna på varandra ifråga om framtida affär!Ja detta är squalen som blev kvar efter några försök. Åsså den 1521 "akvariet" som hustrun har...och som kom från broder @Birchgrove.
Tar emot att släppa men skall ju minska samlingen lite har jag sagt. Kanske inte var den jag tänkte på i första hand så priset kan bli väl högt möjligen, än så länge... Får nog suga på den karamellen ett litet tag
Min är såld. Boetten är riktigt trevlig, lite av en favorit. Klockan som helhet har mycket närvaro så gillar man det är det ju ett plus. Minns inte tidhållningen men det sitter ett eta 2893 i. Den röda färgen på bezeln är sjukt läcker! Schysst storlek på 40mm.Mmmm! Hur bär den, hur håller den tid? Är den till salu? Lite såna standardundringar!
Borde nog införskaffa mig ett orange band att ha i sommarRiktigt nice med lite orange!
Grym den där, glad att jag har en likadan.Vilket väder det var
Lätt den grönaktiga, riktigt snygg!Lite sugen på att beställa hem någon av dessa Mini Turtle 2 generationen.
Men vilken färg?
Den fastnade jag för först kan bli grym på sommaren o roligare att se på.Lätt den grönaktiga, riktigt snygg!
Borde nog införskaffa mig ett orange band att ha i sommar
Lite sugen på att beställa hem någon av dessa Mini Turtle 2 generationen.
Men vilken färg?