• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Äntligen måndag 1a Mars 🥳
Edit: Och så visar datum 29 🤣
IMG_20210301_082651.jpg

Den där vill jag definitivt pröva. Gärna resten av livet

Till salu?
Ja detta är squalen som blev kvar efter några försök. Åsså den 1521 "akvariet" som hustrun har...och som kom från broder @Birchgrove.

Tar emot att släppa men skall ju minska samlingen lite har jag sagt. Kanske inte var den jag tänkte på i första hand så priset kan bli väl högt möjligen, än så länge... Får nog suga på den karamellen ett litet tag :rolleyes: :)

Senast ändrad:
Ja detta är squalen som blev kvar efter några försök. Åsså den 1521 "akvariet" som hustrun har...och som kom från broder @Birchgrove.

Tar emot att släppa men skall ju minska samlingen lite har jag sagt. Kanske inte var den jag tänkte på i första hand så priset kan bli väl högt möjligen, än så länge... Får nog suga på den karamellen ett litet tag :rolleyes: :)
Ja jag förstår alla punkter! Men hör gärna av dig så kan vi känna på varandra ifråga om framtida affär!😊

Mmmm! Hur bär den, hur håller den tid? Är den till salu? Lite såna standardundringar!
😊
Min är såld. Boetten är riktigt trevlig, lite av en favorit. Klockan som helhet har mycket närvaro så gillar man det är det ju ett plus. Minns inte tidhållningen men det sitter ett eta 2893 i. Den röda färgen på bezeln är sjukt läcker! Schysst storlek på 40mm.

F7A89072-68B3-49A4-AC40-77524772E1A5.jpeg

Jag tänkte ta ett band om dagen i mars för att klara den där utmaningen och undvika att ni somnar av samma bilder hela tiden.
E480EBEF-6D9E-4436-B0FA-8BB44A223ABF.jpeg

Att ha klockfasta är lite som att dra ner på kaffedrickandet, jag slipper fundera på om det är dax för klockbyte/kopp kaffe hela tiden. Känns befriande (men inte nödvändigt).

Tillbaka
Topp