• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hmm, svårt...tycker ju också dessa 170or är galet bra som de är, men hade nog bytt visare i alla fall. "Moderna" paddelvisare eller oldschool varianten kanske?
Även längre sekundvisare kan väl vara värt en tanke. MEN det viktigaste är du gillar den såklart 😊
Jag valde den varianten med gulddetaljer så jag köpte med komandirskie visarna med guld och röd sekundvisare. Funderar på bezel med plats för SKX insert så tröttnar jag kan jag alltid flippa över det till seikon

Jag valde den varianten med gulddetaljer så jag köpte med komandirskie visarna med guld och röd sekundvisare. Funderar på bezel med plats för SKX insert så tröttnar jag kan jag alltid flippa över det till seikon
Ah, flaggar dock för att komandirskie visarna är ganska taniga men kan ju funka fint också såklart.
Tror du får i skx inlägg i den vridringen faktiskt men är inte 100% säker 🙂

Glömde posta bilden jag tog på gårdagens discgolfrunda. Använde Crazy Caddy (snurra och gör vad det står) Var riktigt kul, många kast med fel hand osv. Inga bra resultat, vilket var väntat, men förbannat kul och utmanande
Lumii_20210228_152945617.jpg

Klockbyte 2 för dagen. Snabb tagen bild framför en tavla med "kul" historia med Amphibian på armen. Går perfekt ihop färgmässigt 😎
Lumii_20210228_152726235.jpg

Riktigt snygga och kul med sverigekopplingen. Har dock hört en del besvikna kommentarer som främst handlar om urverket och att det skulle vara ett billigt val för prisklassen. 🤷‍♂️
Jaha det är intressant. De lär justera dem själva vad de uppger till mellan -1 och +4 om jag minns rätt. Hur de lyckas vet jag inte.

Funderar på en Denise date om det kan vara nåt. Uppfattar den som ganska prisvärd men har aldrig sett en live.

Någon här som har erfarenhet av E.C.Anderssons klockor? Vore kul att höra vad nån tycker som har eller haft en. Och vad andra tror också för den delen.
Leta reda på en bild i profil innan du slår till. De är ganska feta.
Offer för visaaldrigklockanfrånsidan-problemet.

Dagens och klockan för hela mars, kanske.
EFD5D7CF-EE4C-4B75-AA77-E2FC8972D7F4.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp