• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

37AD3B98-5EA8-4EEE-AB84-C8E722EBD0B3.jpeg
Någon som klämt på en D1 Milano?
Fattigmans mix av nautilus och royal oak.
Tycker den är rätt snygg.
Tycker deras automat med skeleton-tavla ser riktigt bra ut. Dock kanske lite i dyraste laget, 600 euro. NH70a verk är det samma som NH35a fast skeletterad?
D1_Milano_-_01-SKBJ01-Front_1200x.png

D1_Milano_-_02-SKBJ01-Back_1200x.png

Är det en kronograf? Vart är visarna som mäter tiden?
Central-minute hand chronograph:) För ökad readability och så, sekundvisaren går igång när kronofunktipnen kör. A-13a heter klockan och är nog så microbrand man kan komma: Paolo Fanton utvecklade först för eget bruk sin perfekta pilotchrono, och sedan släppte han ett fåtal för köp (watchuseek gick ganska wild på idén). Nu blev det en hel text men är det en klocka som kommer finnas för alltid i samlingen är det denna:) plus så är Paolo en sån grym snubbe!

Kastar in en arkivbild bara för att!
026B61EE-F01E-4817-ACE1-F3929466841A.jpeg

Haha, nej. Jag har redan en H1 och är sugen på en Nanok men vågar inte riktigt chansa med Brexit.

Lyckades du få tag på en för 199GBP? :)

Brexit är jobbigt förresten, men än värre är ju hur kronan är värderad. Ganska prisvärt ändå för den versionen jag tog. På min stod det att det bara fanns 100 ex för 219, men när det stängdes var den uppe i 450 backers. Fattar inte hur det funkar... :banghead:

Så klart inte stod och knappade in kreditkortsnr, men var nog för långsam. Tog en för 219. Stretch goals nåddes ju typ med råge.

Hur är den förra versionen?
Den är OK. Snygg som bara den och väldigt bekväm, men den har någon barnsjukdom här och där. Länken är riktigt dålig t ex.

Öhhh... ja? Om Mori modellen säljs är de väl inte nedlagda? Eller det kanske de är ändå? Missar jag nåt här? Är inte så snabb jämt :oops: sorry.

Sorry, är nog jag som förvirrar. :) Jag övertolkade nog inaktiviteten på hemsidan + att jag inte fick svar på mail. Dom som sålts av SW har varit delvis SW brandade ( kan nog vara därför dom finns kvar på lager).

Glad över de nya modellerna iaf. Jag gillade min Mori, men dom korta visarna gjorde att det inte funkade för mig.

Tillbaka
Topp