• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt, mycket nöjd :):):)
59E9AEDD-8E6B-4E4D-9CAF-FE9E2FA9785A.jpeg
Grymt snygg, grattis! :D

OK det här spårade ju ur, nu är jag på gång att beställa en Superman Heritage, frågan är bara om jag ska ha en Blå limiterad Heritage eller en "vanlig" svart Heritage. Blå eller svart, applicerade index eller prickar a'la dussindykare, många frågor!?!

Jag måste säga att det är den blåa som lockar mest.

EDIT: äsch nu köpte jag en blå :) fick välja nummer och allt. Det här blir nog bra, hoppas man kan bada lika mycket i år som förra året.
10 % rabatt just nu, alltid något. De problem med lös krona de haft på den svarta är nu löst och förekommer inte på denna blå modell (vi får väl se).
Heritage blue.jpg

heritage black.jpg
Kul! Vad tog du för verk i?
Jag står och väger lite hur jag skall göra. Var nära på en blå superman, men nu kanske jag skall köra på Batygrafen så får vi hit en av varje.

Edit. Fel tråd.

Bilagor

• 0F279306-BEBE-4E72-AB9D-1184DA4EB206.jpeg
    0F279306-BEBE-4E72-AB9D-1184DA4EB206.jpeg
    226.1 KB · Visningar: 8
Senast ändrad:
Hojta till när du tröttnar på den :angel:

EDIT: Verkar som att verket även hittat in i Yema Superman för 690€ också
Ditt inlägg slog an på rätt strängar. Typiskt. Slog till på Navygrafen. Landande på 7200 kr. Gillade designen. Känns som en liten chansning med inhouse verket, men det ger lite extra spänning. Hoppas nu den kommer till sommarens båt och bad säsong.

Kul! Vad tog du för verk i?
Jag står och väger lite hur jag skall göra. Var nära på en blå superman, men nu kanske jag skall köra på Batygrafen så får vi hit en av varje.

Jag köpte den blå Heritage-modellen, den finns bara med ETA 2824-2 vilket jag gillar. Meningen är att det ska bli min 39 mm keeper och då tjänar jag nog igen de tusenlapparna efter några servicetillfällen, vet ett lite billigare ställe att serva på. Litar personligen inte på ett franskt IH-verk :) tänker på franska bilar.

Ditt inlägg slog an på rätt strängar. Typiskt. Slog till på Navygrafen. Landande på 7200 kr. Gillade designen. Känns som en liten chansning med inhouse verket, men det ger lite extra spänning. Hoppas nu den kommer till sommarens båt och bad säsong.
Förlåt :D

Hade jag haft pengarna hade jag också utan tvekan gått på navygrafen. Du lägger väl upp lite bilder och tankar om den när den dyker upp? ;)

Tillbaka
Topp