Bomba oss (mest mig kanske, haha) gärna med bilder.Tack, jo den är hög men inte överdrivet, mycket ligger i glaset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bomba oss (mest mig kanske, haha) gärna med bilder.Tack, jo den är hög men inte överdrivet, mycket ligger i glaset.
Grymt snygg, grattis!Nytt, mycket nöjd
Vackert!Nytt, mycket nöjd
Tack så mycketGrymt snygg, grattis!
Gick fort, skeppades i fredags. Ska bli kul att se din guldis.Vackert!
Hur lång tid tog frakten (min borde skeppas iväg i veckan)?
Gilt och honeycombBomba oss (mest mig kanske, haha) gärna med bilder.
Gilt och honeycomb
Tack, vad fick dig att avstå?Riktigt fin! Va nära på att beställa en dykare när det va pre-order men gjorde det aldrig. En blå Hydra hade varit perfekt till sommaren
Tack, vad fick dig att avstå?
Kul! Vad tog du för verk i?OK det här spårade ju ur, nu är jag på gång att beställa en Superman Heritage, frågan är bara om jag ska ha en Blå limiterad Heritage eller en "vanlig" svart Heritage. Blå eller svart, applicerade index eller prickar a'la dussindykare, många frågor!?!
Jag måste säga att det är den blåa som lockar mest.
EDIT: äsch nu köpte jag en blå fick välja nummer och allt. Det här blir nog bra, hoppas man kan bada lika mycket i år som förra året.
10 % rabatt just nu, alltid något. De problem med lös krona de haft på den svarta är nu löst och förekommer inte på denna blå modell (vi får väl se).
Gilt och honeycomb
Äntligen börjar dom ramla in, jätte fin grattisNytt, mycket nöjd
Mikro eller affordable?Funderar på vart vi ska resa så att klockan kommer till sin rätt.
New York kanske?
Mikroaffordable?Mikro eller affordable?
Ditt inlägg slog an på rätt strängar. Typiskt. Slog till på Navygrafen. Landande på 7200 kr. Gillade designen. Känns som en liten chansning med inhouse verket, men det ger lite extra spänning. Hoppas nu den kommer till sommarens båt och bad säsong.Hojta till när du tröttnar på den
EDIT: Verkar som att verket även hittat in i Yema Superman för 690€ också
Riktigt fin! Hur tjock är den?
Edit: med glaset alltså, det står ju 12mm exlusive glas på sidan
TackarÄntligen börjar dom ramla in, jätte fin grattis
Tack, kan bara hålla med dig.
Förmodligen en moddad Steinhart annars märkligt .Mikroaffordable?
Jag hatar när de byter ut Steinharttavlorna mot AM-tavlor! Vedervärdigt beteende!Förmodligen en moddad Steinhart annars märkligt .
Kul! Vad tog du för verk i?
Jag står och väger lite hur jag skall göra. Var nära på en blå superman, men nu kanske jag skall köra på Batygrafen så får vi hit en av varje.
En homage?Förmodligen en moddad Steinhart annars märkligt .
FörlåtDitt inlägg slog an på rätt strängar. Typiskt. Slog till på Navygrafen. Landande på 7200 kr. Gillade designen. Känns som en liten chansning med inhouse verket, men det ger lite extra spänning. Hoppas nu den kommer till sommarens båt och bad säsong.
Absolut. Leverans i juni, så det är 3 månader kvar. Fick välja nummer. Lite kul, fick nummer 17/500.Förlåt
Hade jag haft pengarna hade jag också utan tvekan gått på navygrafen. Du lägger väl upp lite bilder och tankar om den när den dyker upp?
Skall börja spara och hoppas att jag hinner sälja av lite, verkar finnas typ 200st kvar att boka.Absolut. Leverans i juni, så det är 3 månader kvar. Fick välja nummer. Lite kul, fick nummer 17/500.
Skall börja spara och hoppas att jag hinner sälja av lite, verkar finnas typ 200st kvar att boka.
Mikro eller affordable?
Snyggt!! Gillar hur Lorier har utvecklat sina grejor. Grym estetik.Nytt, mycket nöjd