Bra trio! NTH är ju vassare helt klart, men kostar ju 7 papp oxå.Grymt! Jag tänker:
BB58 OG
Spb143
SM Blue Bay 58 / Näcken
Tankar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra trio! NTH är ju vassare helt klart, men kostar ju 7 papp oxå.Grymt! Jag tänker:
BB58 OG
Spb143
SM Blue Bay 58 / Näcken
Tankar?
Jag vill inte vara den som är den. Men trådmottot lyder trots allt: KööÖöÖööp!@Birchgrove
Begagnad 5 på K&S nu...
Men jag måste ju host-host flytta på liteJag vill inte vara den som är den. Men trådmottot lyder trots allt: KööÖöÖööp!
Och om du frågar snällt kan du säkert få lite rabatt. Jag sålde min NTH Barracuda för typ 4200 tror jag. Inte en av mina bättre affärer
Ska prova ikväll sen. Som sage inte haft innan igår så måste hänt något då. Gillar den så får fixa annars. Är verkligen hela glaset som är brunspräckligt... kommer inte klara owgm nu
Grym tavla! Skriker ju AP och Genta om den. Känns som ett givet köp, vet vi nått om priset?Prx Auto Powermatic 80
Touchdown i juli . Ser grym ut.
(lånade bilder)
650-690 usdGrym tavla! Skriker ju AP och Genta om den. Känns som ett givet köp, vet vi nått om priset?
650€ tyckte jag att jag läste.Grym tavla! Skriker ju AP och Genta om den. Känns som ett givet köp, vet vi nått om priset?
Prx Auto Powermatic 80
Touchdown i juli . Ser grym ut.
(lånade bilder)
Nä. Är K1 mineral på den med. Källa: alla recensioner jag sett/läst samt Dan Henry själva.Det är akrylglas på 1962.
SnyggisPlexibulan idag.
Hittar ingen tråd så tänkte ta upp det här. Någon som beställt gummin från Borealis på senaste? Beställde en Tropic gummi den 16/2-21 men fort inte fått det. Mailat dom men inget svar....Någon som vet nåt?
Tog väl typ 3 veckor för mig att få hem ett band från dem och har hört värre. Antar att det helt enkelt är pga avståndet, mer än att det är Borealis fel? Men jag vet inte, jag beställer aldrig nåt från USA annars.
Jaha nej, vad säger jag? Jag måste ha blandat ihop det med nåt annat företag!Håller inte Borealis till i Portugal?
Frågar er här också, ni brukar ha alla svar
Klickade hem en Seiko 5 som visade sig vara för liten för min smak, ca 38mm. Vet dock inget om den då den kom som på bilderna... Någon som vet vad det kan vara?
Vad är det för någon inplastad? Ser ut som en sub?Snart bara 29 dagar kvar av galenskapen. Då kan det bli läge att testa detta inplastade mästerverk.
Tills dess får jag hålla tillgodo med ett helt annat mästerverk.