Kreacon
Guld
Just making conversation kanske?Jag tänkte precis svara jag också men kom på att jag aldrig har haft någon så....vet inte hur jag tänkte där riktigt .
Men det är väl inte försent, du har ju inte loggat ut än!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just making conversation kanske?Jag tänkte precis svara jag också men kom på att jag aldrig har haft någon så....vet inte hur jag tänkte där riktigt .
Logga ut dröjer nog ett tag till, börjar få upp lite värme igen .Just making conversation kanske?
Men det är väl inte försent, du har ju inte loggat ut än!
Superhäftig! Retro SupremeVad tycker ni om min Timex Q Digital ?
Snälla skriv helt frankt vad ni tycker
Har dessa 2. Lume är bra men kort.Beställde precis hem denna Scurfa no-date. Varit slutsålda ett tag. Fler som äger/ägt en..hur känns dom? Visa gärna bilder...
Haha, har faktiskt ingen aning men det ringer en klocka nu när du säger det. Man blir nästan lite mörkrädd när man inser att man inte ens minns vilka klockor man har haft och det här är ändå bara det senaste året.Jag köpte din scurfa. Störde mig varken på höjd eller lume men tyckte den kändes lite ”flimsy” på gummi. Sålde den rätt så omgående. Ångrade mig och köpte en likadan men med länk. Gillade den bättre då men boetten är lite för platt för min smak. Tyckte även att enkelkupat med halvdan AR gjorde den lite svårläst.
Det var kanske inte detta @Vincentb ville höra.
Så till det positiva. Stilren som få, jag gillar loggan, bra matchning i lume/färg på visare kontra index. Härlig vridning med distinkta klick. Hyfsat egen design och kul att Paul själv är professionell dykare. 500m med heliumventil är ju fett, länken är för jävla bra och gummit likaså. Riktigt prisvärd.
Edit: nä jag köpte inte en likadan. Din var väl svart med gula visare? Gillade den blå bättre. Less is more emellanåt.
Fulsnygg känns som en passande beskrivning och jag tycker att den "analoga" urtavlan är riktigt fräck.Vad tycker ni om min Timex Q Digital ?
Har dessa 2. Lume är bra men kort.
Gillar att det är Quartz när jag använder de så sällan så är det bara grab and go.
Lite tjock är den väl, men jag använder de mest på länk, och då får man ändå en bra balans.
Glenn "The King of San Martin" .Vem är denna Glenn ni pratar om och vart mejlar jag han. Tänkte visa upp en bild på den. Ändå rätt konstigt, inte gjort något extremt. Skiten är ju över hela glaset så bort måste det
Glenn "The King of San Martin" .
Gå in på deras hemsida, där finns en chatt där du kan kontakta The Man. Funkar bra att lägga en bild där också. Natt där nu så svaret lär nog dröja till imorgon skulle jag tro .
Edit: ej att förväxla med Glenn från Göteborg, han är nog vaken än .
Det går alltså inte att gnugga bort? Vad har du provat med? Känns mycket märkligt att fläckar uppkommer bara sådär, särskilt när det bara är AR på insidan .Tack
Se vad de säger, orkar helst inte skicka. Isf får de byta tavlan till den blå om det ska orkas då det vore kul med lite färg i samlingen
Det går alltså inte att gnugga bort? Vad har du provat med? Känns mycket märkligt att fläckar uppkommer bara sådär, särskilt när det bara är AR på insidan .
Snyggt kan du inte ta en wristshot så man får se tjockleken? Hur skulle du betyg sätta dom 0-10 i helhet? Då med kvalite, tjocklek, utförande mm?Har dessa 2. Lume är bra men kort.
Gillar att det är Quartz när jag använder de så sällan så är det bara grab and go.
Lite tjock är den väl, men jag använder de mest på länk, och då får man ändå en bra balans.
Nu vill jag höra, vilka i tråden äter och guffar i sig kött.?
Diskmedel?Iof bara provat med tandkräm, har nog cape cod någonstans som är lite starkare poleringsmedel. Får leta imorgon...
Det enda jag kan tänka mig annars är att det är torkade fuktfläckar, antingen på ut eller insidan.Iof bara provat med tandkräm, har nog cape cod någonstans som är lite starkare poleringsmedel. Får leta imorgon...
Ger ett bra helhetsintryck tycker jag.Snyggt kan du inte ta en wristshot så man får se tjockleken? Hur skulle du betyg sätta dom 0-10 i helhet? Då med kvalite, tjocklek, utförande mm?
Vad tycker ni om min Timex Q Digital ?
Ser ändå bra ut. Och så tjock är den inte. Ägt värre..Ger ett bra helhetsintryck tycker jag.
Ingen hittepå historia utan framtagen av en professionell dykare som redan sagts.
Upplevs lite åt det tjockare hållet på gummi och mer balanserad på länk.
Gamla länken som jag har med mikrojustering är grym. Nya länken saknar den.
Lite väl mycket blänk i glaset kan jag tycka. Så här sitter den på min 18-18,5cm handled.
Vem är denna Glenn ni pratar om och vart mejlar jag han. Tänkte visa upp en bild på den. Ändå rätt konstigt, inte gjort något extremt. Skiten är ju över hela glaset så bort måste det
Har den mellersta med svart urtavla som jag tänkt avyttra men inte kommit loss med annons till. PM:a vid ev intresse.Nej, du kan betala med kort med tror jag.
Och båda självklart.
Jag är dödligt sugen på en trio just nu.
NTH Barracuda Brown
Nodus Sector Pilot copper
SMBB58 Blue
Känns som en bra sommartrio.
Yes, mycket riktigt. Avplastning får ske efter OWGMarch är över.Vad är det för någon inplastad? Ser ut som en sub?
Cool! Och nog ännu coolare på riktigt när man ser visarna tickaVad tycker ni om min Timex Q Digital ?
Jag vet Brate, men jag är så jävla sugen på den i koppar. Den ser så sjukt nice ut i den färgenHar den mellersta med svart urtavla som jag tänkt avyttra men inte kommit loss med annons till. PM:a vid ev intresse.
Är det någon som vet var man kan få tag på den här pärlan? Har letat efter fabriken och på AliExpress men kan inte hitta någon källa till klockan alls.
"Vakis Rigas Cosmograph"
I have to agree, a bit thick for its size! And if you like domed crystals like me, you will like it but to me this watch is begging for flat crystal!Härlig tavelstruktur och läcker baksida! Jag antar dock att det fortfarande bara är 40mm som är aktuellt?
T-J-O-C-K. Jag upplevde den som riktigt klumpig med sina 14.4mm med en diameter av 40mm men det är ju en smaksak. Bortsett från det var den riktigt trevlig men jag flippade den ganska omgående p.g.a. höjden.