Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du provat att maila Steinhart själva? Dom brukar vara behjälpliga med det mestaNågon som vet var jag kan hitta en insert till en 42mm Steinhart Ocean one?
Om någon sitter på en begagnad så köper jag gärna!
Mvh Karl-Magnus
Förr så sålde dom ju inserts men har för mig att dom är lite kinkiga med det nu. Verkar som att dom vill utföra bytet själva om jag inte minns fel.Har du provat att maila Steinhart själva? Dom brukar vara behjälpliga med det mesta
Den är ju grym! Vad letar du efter..?Nä, nu är jag helt säker, ryssen får vandra vidare, tänkte kolla här först om nån framförallt är sugen?
Kommer fullset på länk inkl extra bezel med insert. Endast provad av mig hemma.
helst byte vid första hand, har dåligt med flis så jag kan endast erbjuda några hundringar upp.
2 bilder för att påminna.
Aha, ja så kanske det är. Var ett tag sen jag mailade med dom, då var dom väldigt hjälpsamma iafFörr så sålde dom ju inserts men har för mig att dom är lite kinkiga med det nu. Verkar som att dom vill utföra bytet själva om jag inte minns fel.
Nån dykare på minst 42mm Typ.Den är ju grym! Vad letar du efter..?
Ah, synd. Enda jag har då är en billig Hulk-BastardNån dykare på minst 42mm Typ.
.... inte när det kommer till att sälja och skicka ett insert De vill bara byta själva och då får man skicka ner klockan till dem, tar tre veckor ungefär och de vill ha 60€ för besväret har jag för mig. @Karl_MagnumHar du provat att maila Steinhart själva? Dom brukar vara behjälpliga med det mesta
Som redan sagt så vill de att man skickar klockan till dom för byte.. Känns surt och aningens dyrt om man jämför vad man kan köpa annan random insert för på nätet! :/Har du provat att maila Steinhart själva? Dom brukar vara behjälpliga med det mesta
Har en inbyggd ficklampa i visaren?AR! Vad är det? Undrar Hamilton
Aha, du har missat det senaste!Har en inbyggd ficklampa i visaren?
Ingår det i ditt monster? Bytt band förresten?Aha, du har missat det senaste!
Next level tool watch! Vem behöver lume?Aha, du har missat det senaste!
Alltså Totte, varför gör du så här?Ingår det i ditt monster? Bytt band förresten?
Har en i titan. Upplever den inte som hög kanske eftersom den är så lätt. Boetten är också hyfsat tunn, det är glaset och baklocket som bygger på höjden.Beställde precis hem denna Scurfa no-date. Varit slutsålda ett tag. Fler som äger/ägt en..hur känns dom? Visa gärna bilder...
Dålig aktivitet på dig i owgtråden tycker jag, är du ens med?Alltså Totte, varför gör du så här?
Orkar knappt vara i den tråden personligen Har 15 sidor att ta igen varje gång den öppnasDålig aktivitet på dig i owgtråden tycker jag, är du ens med?
Lite kul emellanåt ändå, det är väl typ som utomstående uppfattar den här tråden skulle jag troOrkar knappt vara i den tråden personligen Har 15 sidor att ta igen varje gång den öppnas
Absolut! Många roliga inlägg, försöker sålla men det är inte så lätt alla gångerLite kul emellanåt ändå, det är väl typ som utomstående uppfattar den här tråden skulle jag tro
Du är dålig aktivitet!Dålig aktivitet på dig i owgtråden tycker jag, är du ens med?
Du kan vara en antikvitet!Du är dålig aktivitet!
MEN JA, JAG ÄR MED. Dag 5, så less på detta
Wow riktigt snyggt....är din 300m ele 500m med helium ventil? Dom med hventil är lite högre..hur känns den annars? Nöjd?Har en i titan. Upplever den inte som hög kanske eftersom den är så lätt. Boetten är också hyfsat tunn, det är glaset och baklocket som bygger på höjden.