Björn Boett
Guld
Tycker jag känner igen den där armenHar fått flera tips om att det är gött häng i denna tråden så här kommer mitt debutinlägg.
Välkommen kompis!
Idag åker jag Gruppo Gamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker jag känner igen den där armenHar fått flera tips om att det är gött häng i denna tråden så här kommer mitt debutinlägg.
Du Björn, har du något schysst försäkrat paket på ingång eller?Tycker jag känner igen den där armen
Välkommen kompis!
Idag åker jag Gruppo Gamma
om man läser allt behöver man inte ens sålla bra tips vaAbsolut! Många roliga inlägg, försöker sålla men det är inte så lätt alla gånger
Jag vill också börja alla dagar med ryssar men nu går ju inte detBörjar dagen med ryss
Kanske kommer fram lagom till lucia...Du Björn, har du något schysst försäkrat paket på ingång eller?
Nu var kanske inte frågan riktad främst till mig men jag vill svara . Riktigt grym, fantastiskt härlig tavla och mycket för pengen MEN för egen del så fick den lämna mest pga att boetten var jäkligt vass i kanterna. Orkade inte med att rodda i det och börja slipa ner den. Förövrigt grym .Jag vill också börja alla dagar med ryssar men nu går ju inte det
Nyfiken på vad du tycker om den hittills?
Schysst! Valde du någon specifik..valuta..med försäkringen av det tro?Kanske kommer fram lagom till lucia...
Men HELL yeah att jag har, en unik jäkel!
Snart, i en postlåda nära dig.Lagt Arnie vid fönstret så han får sola lite. Väntar snällt på nytt band som är på g från @SpaceAce
Gummit är hyfsat skönt, men irriterande med "flärpen" som tar i överallt.... Fredag idag ju, får allt plocka fram en ryss och lägga bort SKX ett tag...
Ser riktigt lovande ut ! Hoppas posten skyndar sig rejält, inte bra på att vänta på saker...Snart, i en postlåda nära dig.
Kan ha råkat skriva pung istället för pund i ett svagt ögonblickSchysst! Valde du någon specifik..valuta..med försäkringen av det tro?
Den var riktad till alla som ville svaraNu var kanske inte frågan riktad främst till mig men jag vill svara . Riktigt grym, fantastiskt härlig tavla och mycket för pengen MEN för egen del så fick den lämna mest pga att boetten var jäkligt vass i kanterna. Orkade inte med att rodda i det och börja slipa ner den. Förövrigt grym .
Solen lyser och det är fredag. Då sportar vi SMDJ dagen till ära.
Eller! Så siktar man på att flera snygga klockorAlltså riktigt jäkla snygg klocka som blänker fint i solen!
Och har man en sån där snygg klocka så behöver man ju inte en Squale Pepsi GMT!
Sälj den fort som tusan tycker jag...!
Trevlig helg på er
Eller! Så siktar man på att flera snygga klockor
Men på tal om GMT Pepsin, så hände nått med kronan häromdagen. Svårt att förklara men den är inte lika lätt att trycka in, efter man ställt tiden. Måste nog be någon titta på den.
Hur löste du det? Eller har du gjort som jag och ignorerat problemet eftersom den fungerar felfritt, bara lite trögare trycka tillbaka kronan i rätt lägeSamma sak har hänt på min Squale 1545 Militaire.
Tror det är kronstammen eller vad det heter på svenska som är lite böjd.
Hur löste du det? Eller har du gjort som jag och ignorerat problemet eftersom den fungerar felfritt, bara lite trögare trycka tillbaka kronan i rätt läge
Lååångt över förväntan! Finishen och framför allt tavlan är bättre än prisklassen antyder, med hästlängder tycker jagJag vill också börja alla dagar med ryssar men nu går ju inte det
Nyfiken på vad du tycker om den hittills?
Hur löste du det? Eller har du gjort som jag och ignorerat problemet eftersom den fungerar felfritt, bara lite trögare trycka tillbaka kronan i rätt läge
Byt kronaxeln innan den går av säger jag, de är sköra som f*n och kostar typ en tia. Går den av behöver man antagligen ny krona också vilket inte är så kul.Jag böjde tillbaka den lite. Tar fortfarande emot lite grann när jag skruvar in den men tycker inte det stör så pass att motivera ett byte av kronstammen.
Inte mer än det jag sett online. Känns överprisat, men jag har inte läst på så mycket så jag kan säga det med bestämdhetNågon här som har erfarenhet av det Svenska märket ”Tidlös”? En polare till mig undrade om jag visste ngt om det, men jag vet bara att dom finns, inte mer.
Det löser jag inte på egen hand ändå. Får lämna inByt kronaxeln innan den går av säger jag, de är sköra som f*n och kostar typ en tia. Går den av behöver man antagligen ny krona också vilket inte är så kul.
(egen erfarenhet).
Kul! Ja, helt galet vad man får för slanten egentligen.Lååångt över förväntan! Finishen och framför allt tavlan är bättre än prisklassen antyder, med hästlängder tycker jag
Kul detalj att glasringen är roterbar fast den inte gör nåt. Älskar såna tokigheter.
Enda "klagomålet" är nog att originalbandet var lite kort, men hittade ett gammalt steinhartläder i gömmorna som passade bra imo
Jag hade med fått lämna in för sådana ingrepp och vips så har priset gått från en tia till säkert en bit över tusenlappen eller mer .Det löser jag inte på egen hand ändå. Får lämna in
Vill inte vara party pooper men du vet säkert hur "bra" Squale är på att leverera reservdelarDet löser jag inte på egen hand ändå. Får lämna in
Jag hade inte ens övervägt att göra det själv, hade mest troligt kvaddat nåt annat...Jag hade med fått lämna in för sådana ingrepp och vips så har priset gått från en tia till säkert en bit över tusenlappen eller mer .
Inte för en kronaxel?...eller ja, du kör ju Brattar iofsJag hade med fått lämna in för sådana ingrepp och vips så har priset gått från en tia till säkert en bit över tusenlappen eller mer .
Ja, det blir lokal inlämning. Jag mailade och frågade Gnomon hur jag skulle göra.Vill inte vara party pooper men du vet säkert hur "bra" Squale är på att leverera reservdelar
Uris fixar lätt på fem minuter