Den är riktigt trevlig och den bryr sig inte om vad du kallar den . Kommer på saftigt sharkmesh och svart gummi .Hade lovat mig själv att inte köpa mer men den där sista pjäsen är ju så fin.. kan man säga ’coplof’, eller vad säger juryn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt trevlig och den bryr sig inte om vad du kallar den . Kommer på saftigt sharkmesh och svart gummi .Hade lovat mig själv att inte köpa mer men den där sista pjäsen är ju så fin.. kan man säga ’coplof’, eller vad säger juryn?
eller som 38aÅh om det hade kommit en 36:a...
PM hörru snedseglaren!
Usch, imorgon blir en jobbig dag ser jag direkt...Allo 'allo, mayday mayday!
Förvarning inför morgondagen.
Har fått en del osunda tankar samtidigt som rastlösheten är olidlig.
En del ska rotera ur lådan nu och säljas...
Ploppen är såld.Allo 'allo, mayday mayday!
Förvarning inför morgondagen.
Har fått en del osunda tankar samtidigt som rastlösheten är olidlig.
En del ska rotera ur lådan nu och säljas...
Wow! Den är ju grym så är samtidigt inte förvånadPloppen är såld.
Japp och ganska jämt ut med mitt nya inköp .Wow! Den är ju grym så är samtidigt inte förvånad
Kom och kjöööööp!
Avslutad - 19mm "Tropic"
Frakt som brev ingår. Ber om ursäkt för dåliga bilder. Önskas bättre så skicka PM så löser jag det. 1. 19mm Svart Tropic från CNS. Måste varit en bra omgång då det är ett av de bättre jag haft därifrån. Nyskick men kokat för bättre passform. Pris: 100kr 2.Sålt 19mm Svart Waffle från WJean...klocksnack.se
Får nog tända en brasa om du ska sitta där och väntaJapp och ganska jämt ut med mitt nya inköp .
Har precis kollat brevlådan men inget än .
Behövs inte, springer mellan lådan och ICA (servicestället) och frågar om det har kommitFår nog tända en brasa om du ska sitta där och vänta
Hehe jag uppdaterar parcelsidan varje dag trots att det är en månad kvar. Stört beteende.Japp och ganska jämt ut med mitt nya inköp .
Har precis kollat brevlådan men inget än .
Jag döööööör!Behövs inte, springer mellan lådan och ICA (servicestället) och frågar om det har kommit
Så många band och inte ett endaste svart sharkmesh ja, jag vet att du skickade med det i en affär, men man kan ju alltid hoppas att köparen returnerat detWow! Den är ju grym så är samtidigt inte förvånad
Kom och kjöööööp!
Avslutad - 19mm "Tropic"
Frakt som brev ingår. Ber om ursäkt för dåliga bilder. Önskas bättre så skicka PM så löser jag det. 1. 19mm Svart Tropic från CNS. Måste varit en bra omgång då det är ett av de bättre jag haft därifrån. Nyskick men kokat för bättre passform. Pris: 100kr 2.Sålt 19mm Svart Waffle från WJean...klocksnack.se
Shark divern är grym och jag saknar min gamla emellanåt. Keepers är det enda rätta, har själv haft massor men dom är inte kvar .
Dagens, veckans och sannolikt hela månadens klocka.
Känns lite som att det här är klockan jag letat efter sen jag sålde skx'n och att cirkeln är sluten.
Hajdykarn is a keeper!
Samma här...fick hem en keeper i tisdags men den är redan såldShark divern är grym och jag saknar min gamla emellanåt. Keepers är det enda rätta, har själv haft massor men dom är inte kvar .
Måste verkligen få berömma @Von innan jag somnar, det är en riktigt cool klocka på helt rätt person. Och med det sagt: Jag är ute ur OWG-månaden efter 6 dagarSamma här...fick hem en keeper i tisdags men den är redan såld
Bilder ÄR kul
Grattis! Jag har alltid gillat B&R och länge varit sugen på att prova så det ska bli kul att få se mer av den i tråden. Hur känns den på armen? #OWGFAILJa men fa-an vad lätt det här blir resten av månaden...(skriker inombords)
Fantastiska naturbilder som vanligt, både motiv och bildkvaliteten i sig. Livin' the dream!Körde lite utehäng innan solen gick ner
Jag tycker att den är lite fräck. Har dock för mig att den är ganska mycket dyrare än deras övriga vintagemodeller och fick kritik för det? Den har figurerat här tidigare i alla fall så det borde finnas åtminstone en om inte fler på forumet. Kanske i Timextråden?Vad diggar ni denna? Timex q x todd snyder.
38mm, Seiko quartz och acrylic glas..
Barnsexa? Är inte det bara en helt vanlig fyra då?Skulle på middag ikväll hos ett par nära vänner som också väntar barn. När jag kom dit var mina fyra närmsta vänner där och överraskade mig med en "baby shower", som dock mer liknar en svensexa hittills. Kan man kalla det barnsexa ? Fick en mystery box (en låda med ingredienser som alla behövde användas) med uppdraget att laga mat till de andra (lata jävlar). Blir något som påminner om coq au vin tror jag. Skål vänner!
Är det din? Jag har alltid trott att den är svart.Halios Seaforth Abyss Blue är som enkameleont som skiftar från svart till blå.
Ja, väldigt toolig och snygg. Det är roligt att se hur CW har byggt upp ett stabilt grundutbud men till skillnad från många andra märken samtidigt vågar experimentera med lite udda design här och där.Gammal bild från arkivet. Vilken fantastisk klocka det är!
Förstår att du känner dig som en loser just nu men B&Ren är ju ruskigt bra så det känns nog bättre imorronMåste verkligen få berömma @Von innan jag somnar, det är en riktigt cool klocka på helt rätt person. Och med det sagt: Jag är ute ur OWG-månaden efter 6 dagar
@SeikoZ & @Birchgrove köööööööööp! Min svarta finns till förfogande. Svart passar till merNodus Sector Pilot
Dagens, veckans och sannolikt hela månadens klocka.
Känns lite som att det här är klockan jag letat efter sen jag sålde skx'n och att cirkeln är sluten.
Hajdykarn is a keeper!
Shark divern är grym och jag saknar min gamla emellanåt. Keepers är det enda rätta, har själv haft massor men dom är inte kvar .
Say vad för nåt?Måste verkligen få berömma @Von innan jag somnar, det är en riktigt cool klocka på helt rätt person. Och med det sagt: Jag är ute ur OWG-månaden efter 6 dagar
Jaaaa, du läste rätt!Say vad för nåt?