Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lördag och MWC. Tritium tuber, 300m vattentät, titan boett och 10års batteritid
Då var 195:- ett skapligt pris då!?
Ouf den var minsann fin.Jahapp, nu mår man!
Ahh va fasen, släpper Malmen för byte också.Lördagsmarknad!
Dessa ska bort, bytes enbart mot pengar.
Malmen kommer på sin länk, ej läder.
Colten (servad 2020 hos AD) har länk och gummi. Mycket trevliga båda två .
Ja, du vet var jag finnsNDC kan ju inte bli bättre till min kommande mini Turtle black out.
SKXen.. är det en modifierad 013 eller är jag helt ute och cyklar? Riktigt frän hursomhelstGod förmiddag!
Endast sälj (hade lite mycket liggandes..)
Vid intresse PMa för mer info.
SKXen.. är det en modifierad 013 eller är jag helt ute och cyklar? Riktigt frän hursomhelst
Om jag skull utgåfrån samma devis så skulle jag ha klockor ända upp i armhålornaZelos idag, eftersom den var iskall på marknaden
Kan du inte berättar mer om Chrontecen? Den är ju sjukt nice ju!Byteslördag var det ja. Plöjde ihop lite nytt och gammalt som jag vid rätt objekt/förslag är beredd att släppa på. Priser via PM.
Ha en trevlig lördag!
Trevlig subhomage på 40mm med högt mysigt plexi, skruvad krona, automatverk av okänd typ, Quickset och kommer på omärkt oyster. bytesvärde 2k.Kan du inte berättar mer om Chrontecen? Den är ju sjukt nice ju!
Aha, då förklarar det varför jag inte kände igen utförandet. Hål i hela huvudet att lägga såna pengar på en skx imo men tja...det blev ju bra
Njo, tycker nog "märkeselementen" clashade lite för mycket för mitt öga men det är mitt öga detKan inte bestämma mig för om visarna är out of context här
Kan inte bestämma mig för om visarna är out of context här
Kastar in nedan 2 i byteslördag om intresse finns, bytesvärde 2300kr styck.
Jag håller med Paddlar, jag röstar på paddlarNjo, tycker nog "märkeselementen" clashade lite för mycket för mitt öga men det är mitt öga det