Har du precis fått hem den???Ja men fa-an vad lätt det här blir resten av månaden...(skriker inombords)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du precis fått hem den???Ja men fa-an vad lätt det här blir resten av månaden...(skriker inombords)
Ja...Har du precis fått hem den???
Jasså du knep den, stort grattis! Var själv lite småsugen men som tur var så stannade det därJa men fa-an vad lätt det här blir resten av månaden...(skriker inombords)
(Jag tror du menar en annan användare)
Nej men fy fan! Slut på skämten då...du är fri!
Ajemen! Suktat efter en alldeles för länge då en Sinn 556 känns lite liten (om än fantastisk) men den här är ju pangcool!Jasså du knep den, stort grattis! Var själv lite småsugen men som tur var så stannade det där
Hörru..alltså.. HÖRRU!Kom på det, vem är det som har äran att bära den ultimata Mudmastern hela mars ?
Ja det blir ju (troligtvis inte) efter mars, jag kan inte bara sitta här med den nya och gloDen är sååå cool! Du kan ju höra av dig när du tröttnat, är lite sugen på en sån där.
Hahaha, var stark nu! Jag tror att du klarar det.Ja det blir ju (troligtvis inte) efter mars, jag kan inte bara sitta här med den nya och glo
Jo tack...Ja men fa-an vad lätt det här blir resten av månaden...(skriker inombords)
Du kan va stark..Hahaha, var stark nu! Jag tror att du klarar det.
Ajemen! Suktat efter en alldeles för länge då en Sinn 556 känns lite liten (om än fantastisk) men den här är ju pangcool!
Hörru..alltså.. HÖRRU!
Vilka bilder! Tittade snabbt och undrade vad fasen det för läcker solmatt pepsiKörde lite utehäng innan solen gick ner
Har sett hela serien kanske obehagligt mycket så jag instämmer!
Satt och tittade på Brooklyn 99 medan vi väntade att få ett förlossningsrum. Underbar serie
Billig akrylharts klocka för topic.
Liten men naggande god!Vad diggar ni denna? Timex q x todd snyder.
38mm, Seiko quartz och acrylic glas..
Jag har gula soffkuddarGalet snygg! Nästan så jag börjar ångra att jag tog en blå...
Lite som storebror som håller den gamla inserten gisslan och tvingar en att betala dyrt för att få tillbaka den. OM de känner sig vänliga nog att ens erbjuda den möjligheten dvs. En Nilas-smiley känns ganska passande:
Once you go black...?
Tack kompis!Oj så snyggt det blev!
Om jag börjar brodera nu så kan du få en i julklapp!Någon borde ta det citatet och trycka upp inspirerande väggord
Mäktig pjäs! Stort grattis igen!
Jag kan vara stark och byta klockor flera gånger om dagen åt oss båda.Du kan va stark..
Bild från tidigare
Hello to both of youDagens (Japp, jag är med på bilden )
Den vita var ju tämligen salt... En röst på denJahapp verkar inte som gode Herr Björklund vill skiljas från sin Pepsi GMT...
Så man kanske ska slå till på en OceanX quartz GMT istället? På g in tydligen...
Eller kanske en "polar" som finns i lager nu?
Ålrajt peeps...tryck för Pepsi eller för Polar.
Yes, I watched those last week, really looking forward to see the 1010 and 6010 live. Fairly original and cool designLite nytt från Citizen kommer i höst..
I don't know man, IsoFrane are so inconsistent with how stiff or soft they are I have had like 8 of them. Better get Borealis for a lot less, way more softer and comfortable.Såg den här bilden på nätet. Scurfa på Isofrane gummi. Kommer bli riktigt snyggt. Min är likadan men utan datum. Kommer tydligen på Måndag..
Jag funderade lite under fredagstacosen, alla ni i tråden som kör OWGMarch.
Ni borde posta bilder från arkivet, för att stilla både er och vi andras hunger.
Bild från arkivet:
I have them both. Both Borealis and Isofrane. But still like Isofrane more. The keepers on Borealis is looser..I don't know man, IsoFrane are so inconsistent with how stiff or soft they are I have had like 8 of them. Better get Borealis for a lot less, way more softer and comfortable.