LennyK
Silver
Tack!!!Stjärnan i tråden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!!!Stjärnan i tråden![]()
Det var ett undantag, jag brukar slita upp dem i bilen, haha.Okey då. Du är mycket mer tålmodig än mej.Fin den där.
![]()
Jag kommer nog att backahttps://www.kickstarter.com/project..._1-OVQC6dSHE4b5k5fZvzl7uxBUUh9JeV5tMH0K_0NFM4
Det är ju ett lockande förslag. Snygga och ooooooerhört rimligt prissatta. Kostar i runda slängar som ett Happy Meal +/- någon krona. Skoj och väldigt snygg liten klocka, oavsett färg och material. Hmm![]()
Brons på grön lockar.Jag kommer nog att backa
Mina favoriter:![]()
![]()
![]()
MässingBrons på grön lockar.![]()
Du har helt rätt och jag tänker skylla allt på att jag i dag har den där känslan i kroppen som om jag vore påkörd av två, tre tåg. Godståg. Lastade med brons.Mässing![]()
Hade nog helst sett den utan datum men den är riktigt snygg!Brons på grön lockar.
![]()
Blir det länk så kommer den nog som separat beställning senare.Fan. Tar aldrig slut... Blir sugen på allt..
Funderar på någon av dessa. Tror inte den är någon länk. Sist kom väl Ventus med Tropic och Leather?
![]()
![]()
Gillar hur väl dom modellerna matchar din avatarFan. Tar aldrig slut... Blir sugen på allt..
Funderar på någon av dessa. Tror inte den är någon länk. Sist kom väl Ventus med Tropic och Leather?
![]()
![]()
Gillar hur väl dom modellerna matchar din avatar![]()
FinÄr ju ändå Nodustorsdag:
Kommer även köra en hel vecka med den här och sen skriva en liten recension, så kommer bli några retrospectbilder nu
![]()
Länk är under utveckling enligt Elshan. Blir lätt en Ventus för min del. Funderar på att backa en orange och svart.Blir det länk så kommer den nog som separat beställning senare.
Lysande!Länk är under utveckling enligt Elshan. Blir lätt en Ventus för min del. Funderar på att backa en orange och svart.
Någon mer info om länken?Länk är under utveckling enligt Elshan. Blir lätt en Ventus för min del. Funderar på att backa en orange och svart.
Nej tyvärr. Var någon som frågade i Zelos gruppen och Elshan svarade med att det är under utveckling. Antar att det blir som på Zelos? Borde ju ha samma fabrik etcNågon mer info om länken?
Jag hoppas att dom släpper tillräckligt många så det inte blir samma hets som med Hamtun. Börjar ledsna lite när jag läser kommentarer på Kickstarter. Folk vill ha så mycket grejer..Någon mer info om länken?
Vad har hänt?Jag hoppas att dom släpper tillräckligt många så det inte blir samma hets som med Hamtun. Börjar ledsna lite när jag läser kommentarer på Kickstarter. Folk vill ha så mycket grejer..
DIggart! Hade hoppats på brons instället för brass men för 199 kulor är det ju synd att klagahttps://www.kickstarter.com/project..._1-OVQC6dSHE4b5k5fZvzl7uxBUUh9JeV5tMH0K_0NFM4
Det är ju ett lockande förslag. Snygga och ooooooerhört rimligt prissatta. Kostar i runda slängar som ett Happy Meal +/- någon krona. Skoj och väldigt snygg liten klocka, oavsett färg och material. Hmm![]()
Oj, Fiery Orange ser väldigt tilltalande ut! Kan nog bli en backning där när de launchar...Fan. Tar aldrig slut... Blir sugen på allt..
![]()
![]()
Oh. Håkan Hemlin och E-Types klocka.
Hade vart bättre utan runorna, annars rätt cool.Oh. Håkan Hemlin och E-Types klocka.
Skämt åsido. Lite snygg. Ser lite klumpig ut. Är inte helt överens med visarna. De ser inte proportionerliga ut.
Du kommer bli förälskad,om du nu inte redan är detÄr ju ändå Nodustorsdag:
Kommer även köra en hel vecka med den här och sen skriva en liten recension, så kommer bli några retrospectbilder nu
![]()