• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tack Det kan man :) från bussen :) IMG_20190308_103848.jpg IMG_20190308_103846.jpg IMG_20190308_103836.jpg IMG_20190308_103829.jpg IMG_20190308_103824.jpg IMG_20190308_095633.jpg IMG_20190308_095630.jpg
Och någon Hemifrån :)

I C! Superfin oavsett. Gult låter för övrigt riktigt ballt. Kul att ta ut svängarna lite.
Tack!! A den gula tror jag skulle kunna vara stenhård! Tror leverans för de nya är i april någon gång och den ser faktiskt ut att fortfarande finnas i lager. Så förhoppningsvis finns de även kvar om jag beslutar mig för en sån efter den här veckan. Även om en orange avalon kanske inte skulle vara helt fel heller:p gott att se lite färger komma fram tycker jag!

• Like
Reactions: FOQ
Tack! Gillar verkligen milanese mesh eftersom det är väldigt bekvämt. Läder är också nice, men eftersom man självklart ska matcha ett läderarmband på klockan med skor och bälte så blir det enklare med metall, så man slipper hålla på med länkbyte hela tiden...:woot:
Måste också säga att jag är väldigt nöjd med min Meccaniche Veneziane Redentore. Snygg, stilren och med fin kvalitetskänsla. Det fasade/kupade safirglaset gör att det blir olika effekter beroende på vilken vinkel man kollar från, vilket är nice och gör att klockan känns lite mer exklusiv. Tidhållningen är också ok på ca +8-10 sek/d hittills.

Tack!! A den gula tror jag skulle kunna vara stenhård! Tror leverans för de nya är i april någon gång och den ser faktiskt ut att fortfarande finnas i lager. Så förhoppningsvis finns de även kvar om jag beslutar mig för en sån efter den här veckan. Även om en orange avalon kanske inte skulle vara helt fel heller:p gott att se lite färger komma fram tycker jag!
Jag köpte en Avalon här på forumet,efter att köpet var gjort och att man väntade på klockan så fick jag ett obehag att den skulle vara extremt stor för mina handleder,men se så jäkla fel jag hade ....extremt skön på handleden...bär mindre än de 43 mm...det blev en positiv överraskning ..bör inhandlas,själv väntar jag på en grå retrospect v2....väntan e oooolidlig

Jag köpte en Avalon här på forumet,efter att köpet var gjort och att man väntade på klockan så fick jag ett obehag att den skulle vara extremt stor för mina handleder,men se så jäkla fel jag hade ....extremt skön på handleden...bär mindre än de 43 mm...det blev en positiv överraskning ..bör inhandlas,själv väntar jag på en grå retrospect v2....väntan e oooolidlig

Grymt!! Kan tänka mig att caseshapen gör den sjukt bekväm! I valet och kvalet nu mellan modellerna men hoppas den här veckan ska få det att bli klarare! Grattis till den gråa v.2 btw! Can't wait to see pics:D

Tillbaka
Topp