Och någon Hemifrån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och någon Hemifrån
Jag älskar orient star så himla snygg, grattisDå har senaste tillskottet kommit. Galet nöjd som vanligt när det handlar om Orient. Den här hade dock kunnat kosta några tusenlappar till utan att jag tyckt det var konstigt.
Mycket tjusigt!
Tack!Mycket tjusigt!
Är den lika tjock som TGV säger?
På tal om pastellfärger:SÅ psyched när jag såg pastelblå som alternativ Nu blir det till att hålla uppmärksamheten på topp när de faktiskt släpper. Torde ju vara relativt snart tänker ja
Den har lite höjd men inte alls tjock, det passar bra på min platta handled lug to lug skulle kunna vart 47 för min del, armbandet lite rassligt men skönt den är helt klart en riktigt Nice klockaÄr den lika tjock som TGV säger?
GRAZIE amicoRiktigt läcker. Grattis till en fin klocka och helt rätt färgval! Bra fredagsklocka
Trodde det var titanaren som du köpt men det var det ju inte. Stål och 39mm hur har jag missat detta, den är ju grym.Wotd. Dessa steinharts alltså, gillar dem. Kupning och fasning av glaset roar med sitt ljusspel och djup. Risk att man försummar jobbet.
S*** yes! Har en bra känsla om det härPå tal om pastellfärger:
Är det version två av retrospecten? Väldigt fin klocka. Ser elegant ut med visarna och den otroligt trevliga länken.Dag två här
Är det version två av retrospecten? Väldigt fin klocka. Ser elegant ut med visarna och den otroligt trevliga länken.
Ja tycker jag den är, och "premium"!Trodde det var titanaren som du köpt men det var det ju inte. Stål och 39mm hur har jag missat detta, den är ju grym.
Version 1! Den nya har, om jag inte missminner mig, en ram runt datumen och guld-tonade visare. Ska se efter den här veckan om det får bli en v.2. Är lite sugen på den supergula modellen
Tack!! A den gula tror jag skulle kunna vara stenhård! Tror leverans för de nya är i april någon gång och den ser faktiskt ut att fortfarande finnas i lager. Så förhoppningsvis finns de även kvar om jag beslutar mig för en sån efter den här veckan. Även om en orange avalon kanske inte skulle vara helt fel heller gott att se lite färger komma fram tycker jag!I C! Superfin oavsett. Gult låter för övrigt riktigt ballt. Kul att ta ut svängarna lite.
Tjusigt!Mekanikern från Venedig iklädd milanese från Watchgecko!
Tack! Gillar verkligen milanese mesh eftersom det är väldigt bekvämt. Läder är också nice, men eftersom man självklart ska matcha ett läderarmband på klockan med skor och bälte så blir det enklare med metall, så man slipper hålla på med länkbyte hela tiden...Tjusigt!
Jag köpte en Avalon här på forumet,efter att köpet var gjort och att man väntade på klockan så fick jag ett obehag att den skulle vara extremt stor för mina handleder,men se så jäkla fel jag hade ....extremt skön på handleden...bär mindre än de 43 mm...det blev en positiv överraskning ..bör inhandlas,själv väntar jag på en grå retrospect v2....väntan e oooolidligTack!! A den gula tror jag skulle kunna vara stenhård! Tror leverans för de nya är i april någon gång och den ser faktiskt ut att fortfarande finnas i lager. Så förhoppningsvis finns de även kvar om jag beslutar mig för en sån efter den här veckan. Även om en orange avalon kanske inte skulle vara helt fel heller gott att se lite färger komma fram tycker jag!
Jag köpte en Avalon här på forumet,efter att köpet var gjort och att man väntade på klockan så fick jag ett obehag att den skulle vara extremt stor för mina handleder,men se så jäkla fel jag hade ....extremt skön på handleden...bär mindre än de 43 mm...det blev en positiv överraskning ..bör inhandlas,själv väntar jag på en grå retrospect v2....väntan e oooolidlig
Äntligen min första bild-post i tråden!
Tyvärr blir det en catch and release, jag tycker den är i största laget för min grova (läs tunna) 15cm arm