Tack själv Snabbt jobbatTredje micro/affordable på fyra dagar, det går bra nu..! @kjesul, idag blev det paketöppning i bilen, haha.
Riktigt trevlig storlek på denna, sitter perfekt på mina klena armar. Tack för affären @FreakyLeo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack själv Snabbt jobbatTredje micro/affordable på fyra dagar, det går bra nu..! @kjesul, idag blev det paketöppning i bilen, haha.
Riktigt trevlig storlek på denna, sitter perfekt på mina klena armar. Tack för affären @FreakyLeo!
Passionen kom fram igenTredje micro/affordable på fyra dagar, det går bra nu..! @kjesul, idag blev det paketöppning i bilen, haha.
Sen jag fick tillbaka den med det nya braceleten så börjat det kännas ungefär så så ska bli grymt kul att köra en hel vecka och se hur det känns!Du kommer bli förälskad,om du nu inte redan är det
Grattis! Och en fenomenal strap kombo! Grym färgTredje micro/affordable på fyra dagar, det går bra nu..! @kjesul, idag blev det paketöppning i bilen, haha.
Ehh va fasen ..hänger på med nodus torsdagÄr ju ändå Nodustorsdag:
Kommer även köra en hel vecka med den här och sen skriva en liten recension, så kommer bli några retrospectbilder nu
Ja, det gick undan!Tack själv Snabbt jobbat
Hehe, svårt att undvika...Passionen kom fram igen
Tack så mycket!Grattis! Och en fenomenal strap kombo! Grym färg
Nja, hänt och hänt. Det var ganska stressigt när jag pledgade. Tänkte kanske inte igenom riktigt.Vad har hänt?
Ehh va fasen ..hänger på med nodus torsdag
Schysst!Är ju ändå Nodustorsdag:
Kommer även köra en hel vecka med den här och sen skriva en liten recension, så kommer bli några retrospectbilder nu
Nu snackar vi! Hype!Ny bild på Halios Instagram.
Modellen i fråga Halios Universa.
Haha! Om man signar sig på nyhetsbrevet för specific modell kan man vara med någon slags raffle eller liknande.Nu snackar vi! Hype!
Lite GS 70-tals vibbNu snackar vi! Hype!
Ny bild på Halios Instagram.
Nu så snackar vi! Får lite autodromo vibbar av den braceleten faktiskt, på ett bra sätt. Håller tummarna att man faktiskt kan få tag på enNy bild på Halios Instagram.
Nu så snackar vi! Får lite autodromo vibbar av den braceleten faktiskt, på ett bra sätt. Håller tummarna att man faktiskt kan få tag på en
Ja, få tag på en är en grej i sig.
Den blå är ju riktigt hetVintage black och Admiral Blue var lätt favoriterna bland nya ventus.
Vilken är frågan man får säga senare.
Färgerna är uppe på hemsidan:Ny bild på Halios Instagram.
Färgerna är uppe på hemsidan:
Universea(https://halioswatches.com/products/Universa) :
Fairwind(https://halioswatches.com/products/fairwind):
Såg även följande svar om Seaforth Bronze:
Andra kvartalet enligt Halios. Prototyper ska nog anlända i april, så strax därefter bör det komma tung info.SÅ psyched när jag såg pastelblå som alternativ Nu blir det till att hålla uppmärksamheten på topp när de faktiskt släpper. Torde ju vara relativt snart tänker ja
Nu är den här min golden watch