Alltså, det där bandet alltså...Börjar kännas som att detta är enda klockan jag behöver... Sen finns det massa olika jag villhöver ha, men för stunden är jag nästan owg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså, det där bandet alltså...Börjar kännas som att detta är enda klockan jag behöver... Sen finns det massa olika jag villhöver ha, men för stunden är jag nästan owg
Det är inte lätt... Jag har haft fördelen (?) att jag har haft en dipp så jag har inte varit särskilt sugen på att köpa något men den här var bara för bra.
...Jag skulle inte säga att jag har en dipp just nu utan jag känner mig nöjd med klocklådan. Är snarare så att jag vill göra mig av med 3-5 klockor så att jag kan fokusera på dom klockorna jag faktiskt vill bära.
Men ibland så stöter man på frestelser
Starkt, är själv uppe i 6. Väntar på 4 av dem sen får det nog bli stopp ett tag
Bild från igår, men den är på idag med Fan det är dumt. Man är egentligen nöjd å ändå spana jag både här å på köp å sälj
Den på ett oxblodsläder...Mmm!Jag sålde min Squale Root Beer i höstas, jag kunde inte komma över avsaknaden av applicerade index. Har sedan
dess saknat den klockan, fast vill ju inte ha den utan tidigare nämnda index. Och det lär ju inte hända.
Men! Som en blixt från klar himmel så slog det mig för ett tag sen att NTH har ju sin Root Beer-variant. Och den finns dessutom i lager!
Ska jag? Borde jag?
Jag gillar verkligen NTH, och kan även sakna min Barracuda Vintage Black. Dom är ju tyvärr inte helt gratis längre, men ack så fina.
Haha de e fan galet! Jag landa på 9+ I klocklådan och tyckte det var extremt men 9 är hanterbart att rotera iafDrog in 25+ klockor förra året vilket i efterhand var lite väl mycket då jag knappt minns dom flesta
Ingen BB36 men väl en Armida A6 36mm på dryga 17cmAlltså jag har ett svårartat sug efter att prova lite 36 mm modeller. Typ BB36, Smiths, Explorer osv. Var kommer detta ifrån? Först var jag helt säker att jag ville bara 42 mm. 39-40 har jag kört senaste halvåret. Någon som har en tids erfarenhet av BB36 och handled över 17? Intryck?
(Edit: jag ska fråga i Tudor-tråden men här är ju hemma)
Köööp, det är sen gammaltJag sålde min Squale Root Beer i höstas, jag kunde inte komma över avsaknaden av applicerade index. Har sedan
dess saknat den klockan, fast vill ju inte ha den utan tidigare nämnda index. Och det lär ju inte hända.
Men! Som en blixt från klar himmel så slog det mig för ett tag sen att NTH har ju sin Root Beer-variant. Och den finns dessutom i lager!
Ska jag? Borde jag?
Jag gillar verkligen NTH, och kan även sakna min Barracuda Vintage Black. Dom är ju tyvärr inte helt gratis längre, men ack så fina.
Jäklar vad fin den Armida är. Sitter görsnyggt tycker jag. Vad känner du kring storleken?Ingen BB36 men väl en Armida A6 36mm på dryga 17cm
Och 36mm DJ
Jadå, körde BB36 en längre period...storleken var aldrig något problem på min ca 18cm, länkar gör ju att mindre klockor bärs lite större också.Alltså jag har ett svårartat sug efter att prova lite 36 mm modeller. Typ BB36, Smiths, Explorer osv. Var kommer detta ifrån? Först var jag helt säker att jag ville bara 42 mm. 39-40 har jag kört senaste halvåret. Någon som har en tids erfarenhet av BB36 och handled över 17? Intryck?
(Edit: jag ska fråga i Tudor-tråden men här är ju hemma)
16234 eller 116234 ?Ingen BB36 men väl en Armida A6 36mm på dryga 17cm
Och 36mm DJ
De har väl missats i tråden men jag hörde att deras Kickstarter går som tåget. Fina klockor!Missar jag något eller pratar ingen om Furlan Marri?
FURLAN MARRI - Highly Attractive Wristwatches
FURLAN MARRI is a watch brand that tells stories. Designed in Geneva, Switzerland. Crafted with care. Designed for details.www.kickstarter.com
Ser sjukt kul ut för pengen.
Fan det där ser somrigt ut! Bara tår och allt. Nu när jag tydligen hade fel med Lambruscon och Zissoun är utom räckhåll kanske jag måsta ut å beckna ihop till en BB! Får rotera den så den håller!Jadå, körde BB36 en längre period...storleken var aldrig något problem på min ca 18cm, länkar gör ju att mindre klockor bärs lite större också.
Gillade den som tusan men blev för tråkigt i längden tyvärr.
Haha de e fan galet! Jag landa på 9+ I klocklådan och tyckte det var extremt men 9 är hanterbart att rotera iaf
Sol, brons & sandwich dial är en trevlig trio!
Helt enig! Och nu ser jag ju även att även du blivit en #OWGfail-broderSjukt bra!
Yema släpper ju superman med Quartz, så man kan ju alltid hoppasI really wish it was high end quartz