Stålboetten tog jag såklart.Det gäller att läsa det finstilta!
Faaaaaan, jag kunde inte låta bli. Helvete!
@Scaramanga vilken modell beställde du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stålboetten tog jag såklart.Det gäller att läsa det finstilta!
Helt rätt, det gjorde jag med. Såg dessutom att den svarta inte var tillgänglig förrän i april och vem kan vänta så länge?Stålboetten tog jag såklart.
Nej så länge orkar man inte vänta. Lär ta sin tid innan postnord levererat den också. Är din order också i fasen "processing"?Helt rätt, det gjorde jag med. Såg dessutom att den svarta inte var tillgänglig förrän i april och vem kan vänta så länge?
I agree, they are unquestionably unique and a signature really.Yeah, they'd look great. Love these hands though, they are really cool.
Klockan är typ tre på natten i staterna men lite dåligt att inte ha 24h service, jaNej så länge orkar man inte vänta. Lär ta sin tid innan postnord levererat den också. Är din order också i fasen "processing"?
Ja, den har samma status. Hörde mig för nu och när de levererade Aquastar till Europa så skickades de från Österrike så vi får hållatummarna för att det är samma här. När jag har beställt från Synchron tidigare (tre tillfällen) så har de kommit hela vägen hem till dörren med FedEx.Nej så länge orkar man inte vänta. Lär ta sin tid innan postnord levererat den också. Är din order också i fasen "processing"?
Nämen
Ska ringa min kontakt på Pagani Design och höra om vi kan få in dem i butiken när de släpps
Jäklar här snackar vi impulskjöööööpDet gäller att läsa det finstilta!
Jaaaa, det var kanske inte ett helt genomtänkt beslut men blir man kär så blir man. Tack ska du ha!Jäklar här snackar vi impulskjöööööp
Riktigt kool, ska bli kul att få se fina bilder på den sen Grattis som faen boyz
Ja, så var det i alla fall när jag beställde. Har man tur så skickar de klockorna till Europa från Österrike trots att det är Synchron USA, då borde det gå snabbt och inte bli problem med tullen.
Är ganska säker på att det var första köpet den här veckan iafGrattis! Är det första köpet på ett tag nu ?
Ja vad fan, saknar man impulskontroll så händer såna här saker Blir ett bra komplement till min Doxa. Tror faktiskt att ett orange gummi kommer att funka på den vilket gör den ännu mer till en sommarklocka.Jaaaa, det var kanske inte ett helt genomtänkt beslut men blir man kär så blir man. Tack ska du ha!
Ja, då är det väl dax att fasa ut den där svarta eller? Aj help juJaaaa, det var kanske inte ett helt genomtänkt beslut men blir man kär så blir man. Tack ska du ha!
Njaaa, köpte en Nezumi för några veckor sen. Har dock bara köpt två klockor på typ ett halvår!Grattis! Är det första köpet på ett tag nu ?
Hahaha, det har du faktiskt rätt i!Är ganska säker på att det var första köpet den här veckan iaf
Samma här, känner att den kommer att sitta som en smäck tillsammans med mina Doxa och Aquadive. Man skulle nästan kunna tro att jag har en fetish för dykarur med design från 70-talet... Den kommer att bli kanon på orange Isofrane! Lite synd att man inte kunde välja om man ville ha Isofrane eller Tropic för jag gillar inte de nya Tropic-banden. Ändarna är ju helt fyrkantiga vilket se helknasigt ut när klockan sitter på armen.Ja vad fan, saknar man impulskontroll så händer såna här saker Blir ett bra komplement till min Doxa. Tror faktiskt att ett orange gummi kommer att funka på den vilket gör den ännu mer till en sommarklocka.
Njaaa, ska det säljas så lär den vara en av de sista som åker...Ja, då är det väl dax att fasa ut den där svarta eller? Aj help ju
Snygg så in i h*****
Vi kan väl höras om något behöver röra på sig i Doxa-land. Jag är sugen på Doxa tror jag.Njaaa, köpte en Nezumi för några veckor sen. Har dock bara köpt två klockor på typ ett halvår!
Hahaha, det har du faktiskt rätt i!
Samma här, känner att den kommer att sitta som en smäck tillsammans med mina Doxa och Aquadive. Man skulle nästan kunna tro att jag har en fetish för dykarur med design från 70-talet... Den kommer att bli kanon på orange Isofrane! Lite synd att man inte kunde välja om man ville ha Isofrane eller Tropic för jag gillar inte de nya Tropic-banden. Ändarna är ju helt fyrkantiga vilket se helknasigt ut när klockan sitter på armen.
Njaaa, ska det säljas så lär den vara en av de sista som åker...
Ja jag hade hellre tagit Isofrane faktiskt. Nåja, jag har ett gäng Borealis Isofranekopior som funkar nästan ännu bättre. Lite tunnar och lite kortare.Njaaa, köpte en Nezumi för några veckor sen. Har dock bara köpt två klockor på typ ett halvår!
Samma här, känner att den kommer att sitta som en smäck tillsammans med mina Doxa och Aquadive. Man skulle nästan kunna tro att jag har en fetish för dykarur med design från 70-talet... Den kommer att bli kanon på orange Isofrane! Lite synd att man inte kunde välja om man ville ha Isofrane eller Tropic för jag gillar inte de nya Tropic-banden. Ändarna är ju helt fyrkantiga vilket se helknasigt ut när klockan sitter på armen.
Men så finns det sjukt fina dykare från 70-talet så inte alls märkligt om du frågar migNjaaa, köpte en Nezumi för några veckor sen. Har dock bara köpt två klockor på typ ett halvår!
Det är väldigt osannolikt men jag ska ha det i åtanke!Vi kan väl höras om något behöver röra på sig i Doxa-land. Jag är sugen på Doxa tror jag.
Jag har faktiskt ett äkta Isofrane som jag köpte till min Doxa men den kommer säkert att användas där till sommaren. Har också några Borealis och de är riktigt bra, utan tvekan de mest prisvärda banden tycker jag. Betydligt bekvämare än Isofrane men lite sämre finish på hårdvaran.Ja jag hade hellre tagit Isofrane faktiskt. Nåja, jag har ett gäng Borealis Isofranekopior som funkar nästan ännu bättre. Lite tunnar och lite kortare.
Japp, bästa eran för dykarur tycker jag. Seiko 6105, Certina DS-2 SuperPH 1000, Squale 2002, Squale Maste, Squale 1157 (och andra skindivers), Doxa SUB, Triton, Aquastar, listan kan göras väldigt lång!Men så finns det sjukt fina dykare från 70-talet så inte alls märkligt om du frågar mig
Ja 70-talet rockar ju totalt!Det är väldigt osannolikt men jag ska ha det i åtanke!
Jag har faktiskt ett äkta Isofrane som jag köpte till min Doxa men den kommer säkert att användas där till sommaren. Har också några Borealis och de är riktigt bra, utan tvekan de mest prisvärda banden tycker jag. Betydligt bekvämare än Isofrane men lite sämre finish på hårdvaran.
Japp, bästa eran för dykarur tycker jag. Seiko 6105, Certina DS-2 SuperPH 1000, Squale 2002, Squale Maste, Squale 1157 (och andra skindivers), Doxa SUB, Triton, Aquastar, listan kan göras väldigt lång!
Shiet den var riktigt ball. Gillar offwhiten de kör. Grattis till spontanköp!För att ni ska plågas tillsammans med mig så blir det bildbomb nu! Hittade deras pressmaterial.
Fi fan va läcker... Hade jag haft en sådan hade jag kunnat vara OWG tror jagJa 70-talet rockar ju totalt!
Du glömde PH500
Måste också hem och bläddra i min bibel!Lite research var på sin plats. Konsulterade Doxabibeln och visst fanns den där
Ja 70-talet rockar ju totalt!
Du glömde PH500
Ska blir riktikgt kul att se hur den ser ut i verkligheten. Den där var ju inte helt olik i tavellayouten! Härlig orange färg också.Shiet den var riktigt ball. Gillar offwhiten de kör. Grattis till spontanköp!
Är med svag för sjuttiotalet...
Fi fan va läcker... Hade jag haft en sådan hade jag kunnat vara OWG tror jag
Den ryssen är sjukt läckerShiet den var riktigt ball. Gillar offwhiten de kör. Grattis till spontanköp!
Är med svag för sjuttiotalet...