• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hej alla Microianer!

Någon som provat Lorier Gemini här?

Jag satt upp mig på väntelistan för en vit Gemini i Maj 2020.
Idag fick jag ett Mail om att dom kommer skicka ut en länk imorgon där man kan beställa, men den gäller bara 24 timmar
Blir lite tveksam, främst pga Seagullverket

 
Senast ändrad:
Hej alla Microianer!

Någon som provat Lorier Gemini här?

Jag satt upp mig på väntelistan för en vit Gemini i Maj 2020.

Idag fick jag ett Mail om att dom kommer skicka ut en länk imorgon där man kan beställa, men den gäller bara 24 timmar

Blir lite tveksam, främst pga Seagullverket

Hallå Meep! Hyfsat säker på att jag inte sett någon i tråden iaf. Vela inte för länge bara, tar ju slut med en gång 😱
Väntar själv på att blå Hydra ska bli tillgänglig igen.
 
38mm prima...........hädelse :angel:

IMG_20210316_024401.jpg
IMG_20210316_024412.jpg
IMG_20210316_024420.jpg
IMG_20210316_024502.jpg
IMG_20210316_024644.jpg
 
Senast ändrad:
Hej alla Microianer!

Någon som provat Lorier Gemini här?

Jag satt upp mig på väntelistan för en vit Gemini i Maj 2020.
Idag fick jag ett Mail om att dom kommer skicka ut en länk imorgon där man kan beställa, men den gäller bara 24 timmar
Blir lite tveksam, främst pga Seagullverket

Nej, men jag har också varit sugen. Vet inte om jag pallar en manuell klocka bara. Har bara hört gott om den men är likt dig lite orolig för Seagull som verkar ha rätt taskig QC där vissa fungerar bra och för andra så verkar hela urverket falla i bitar (nja, något överdrivet men ändå). Den har sålts i flera olika omgångar men det är alltid vit som säljer ut snabbast så se till att vara snabb på avtryckarfingret om du vill ha en! Samma boettmått som Neptune så något långa bandhorn men annars bra specs. 👍
 
Tillbaka
Topp