Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Scurfar vidare idag. Liten stilstudie..
Ja, digitala möten är bra ibland..Snyggt!
Jag skulle vilja va hemma och bara ligga och slö-scurfa scurfa.
Tackar!Den gillade jag! Snygg!
Tack! Yes boxSnygg? Moddad?
Tack, det är Namokis nya 38mm NMK912 Field setSnygg vad är det för case?
Namokimods NMK912 Field Set med SKX013 krona, OEM SPB143 tavla, AM baton visare och NH35 verkDing-dong!
Paging dr @M26! Vad har du kokat ihop? Vi villhöver svar!
Tackar ödmjukast! Hade helt glömt bort Namoki tills du påminde om dom, var helt inställd på att bygga en egen 62Mas men lyckligtvis så saknades rätt vridring vilket fick mig att ändra mina planer och lämpligt nog fanns just detta sett tillgängligt. Tyckte det kunde bli ett roligt bygge! En Sex...plorer? Nej vad B, jag visar ut mig självFy satan vad grymt det blev, en perfekt seixplorer!
Måste väl vara Namokis nya 38mm boett?
Tack återigenJa sinnesjukt ha-begär! Behöver få en sån ihopaplockad tror jag
Namokimods NMK912 Field Set med SKX013 krona som finns under deras SKX013 boettsektion, OEM SPB143 tavla, AM baton visare och NH35 verkRecept på den? Riktigt svårslagen, grymt gjort!
Imponerad, tackar för receptet samt obligatorisk först i kön post!Tackar!
Tack! Yes box
Tack, det är Namokis nya 38mm NMK912 Field set
Namokimods NMK912 Field Set med SKX013 krona, OEM SPB143 tavla, AM baton visare och NH35 verk
Tackar ödmjukast! Hade helt glömt bort Namoki tills du påminde om dom, var helt inställd på att bygga en egen 62Mas men lyckligtvis så saknades rätt vridring vilket fick mig att ändra mina planer och lämpligt nog fanns just detta sett tillgängligt. Tyckte det kunde bli ett roligt bygge! En Sex...plorer? Nej vad B, jag visar ut mig själv
Tack återigen
Namokimods NMK912 Field Set med SKX013 krona som finns under deras SKX013 boettsektion, OEM SPB143 tavla, AM baton visare och NH35 verk
Tackar ödmjukast! Hade helt glömt bort Namoki tills du påminde om dom, var helt inställd på att bygga en egen 62Mas men lyckligtvis så saknades rätt vridring vilket fick mig att ändra mina planer och lämpligt nog fanns just detta sett tillgängligt. Tyckte det kunde bli ett roligt bygge! En Sex...plorer? Nej vad B, jag visar ut mig själv
Nej, missade släppet. Köpte via C24 från privatperson i Tyskland.Köpte du Direnzon ny?
Jag suktar efter deras nästa släpp, ser mycket kul ut. Men dom skickar från Schweiz, så det blir ju 25% moms-påslag då med.
Hett tips, ska du köpa den så skriv till honom och fråga om han kan skicka med ups eller dhl express.Köpte du Direnzon ny?
Jag suktar efter deras nästa släpp, ser mycket kul ut. Men dom skickar från Schweiz, så det blir ju 25% moms-påslag då med.
Ok? Av vilken anledning, och vad skickar han med om man inte ber om det?Hett tips, ska du köpa den så skriv till honom och fråga om han kan skicka med ups eller dhl express.
Riktigt bra tajmat då för tror de släppte den boetten helt nyligen. Jag känner att jag måste prova den boetten också...
Grymt bygge som sagt, tack för inspirationen! ✌
Exakt @KandreasF jag vill @BoZ80 tar du beställningar? day date arabiska tavlan skulle sitta grymt i det casetHörde jag någon ta upp mod-orders?
Är det någon värdefråga kanske?Ok? Av vilken anledning, och vad skickar han med om man inte ber om det?
Exakt @KandreasF jag vill @BoZ80 tar du beställningar? day date arabiska tavlan skulle sitta grymt i det caset
Vad är det egentligen för vattenresistans på dessa? Inte lagt märke till helium ventilen innanScurfar vidare idag. Liten stilstudie..
Vad är det egentligen för vattenresistans på dessa? Inte lagt märke till helium ventilen innan
500m. Paul Scurfield som tillverkar dessa har själv dykt ner till 154m med Scurfa, finns video på Youtube (Fast i videon var han nere på ca 70m djup)..Vad är det egentligen för vattenresistans på dessa? Inte lagt märke till helium ventilen innan
Fan vad ballt!500m. Paul Scurfield som tillverkar dessa har själv dykt ner till 154m med Scurfa, finns video på Youtube (Fast i videon var han nere på ca 70m djup)..
Han skickade med Schweiziska posten, som togs över av Postnord. Paketet satt fast i tullen i nästan en månadOk? Av vilken anledning, och vad skickar han med om man inte ber om det?
500m!Vad är det egentligen för vattenresistans på dessa? Inte lagt märke till helium ventilen innan
Var ju inte så svårt att välja klocka idag.