Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så tråkigt, har ett sånt tropic i önskelistan. De är ju ändå lite premium...Där ser man, det var lite konstigt. Får jag maila dessa bilder till JB med lite konstruktiv kritik så ser vi om det kommer massa presenter?
Trevlig fredag!
Vad är det där för fränt?Jubilee på.... var är solen?
Ahh en V- Wolf . Subkiller no 1.Jubilee på.... var är solen?
Det ska nog inte vara något stort problem. De två andra jag har är bra.Så tråkigt, har ett sånt tropic i önskelistan. De är ju ändå lite premium...
Är det TST 7548an som rogart byggde?Denna åkte på till fredagskvällen. Charmig och lite synd ingen vill ta över den.
Han hade 2st. Denna köpte @SpaceAce efter att varit lite sen på den orangeÄr det TST 7548an som rogart byggde?
Var väl ursprungligen orange isf om jag minns rätt...
Finns det länk till?
Skulle en Bulova Snorkel vara av intresse?
Ahaaaa!Han hade 2st. Denna köpte @SpaceAce efter att varit lite sen på den orange
Den jag hade var baserad på en skx171Ahaaaa!
Du har väl oxå haft denna eller?
Den orangea var man ju bra sugen på...
Men det var då jäklar vad TSTs det finns på forat!Den jag hade var baserad på en skx171
Thread 'CWC SBS & Seiko SKX171 TST Tuna' https://klocksnack.se/threads/cwc-sbs-seiko-skx171-tst-tuna.127905/
Kommer ihåg när man började digga klockor och modda Seikos, då var drömmen en TST!Men det var då jäklar vad TSTs det finns på forat!
Det stämmer. Rogge har byggt ihop denna. Han har byggt fler, bland annat en med orange tavla. Snorkel är aldrig fel. Dra ett pm för vidare info.Är det TST 7548an som rogart byggde?
Finns det länk till?
Riktigt jäkla grym klocka det där. Det måste väl ändå finnas någon som vill prova på affordable tonfisk.Denna åkte på till fredagskvällen. Charmig och lite synd ingen vill ta över den.
Är det TST 7548an som rogart byggde?
Finns det länk till?
Mäster Totte har stenkoll i vanlig ordning.Han hade 2st. Denna köpte @SpaceAce efter att varit lite sen på den orange
TST:n bangade inte för något band alls. Jag tror tom att jag provade virkat med gott resultat.Avslutad - Seiko 7548 TST Tuna *PrisBumP, första och sista*
Det tar emot att sälja den här men en nyligen införskaffad SBBN033 sparkar ut den från samlingen. En tonfisk i taget. ;) Klockan är en Seiko 7548 TST Tuna, byggd och servad av forumets rogart-63. 7548 boett, verk och tavla. Boetten är maskinbearbetad och har fått en shroud monterad...klocksnack.se
Den bandkungen alltså.
Snyggt band på den sista bildenNågra från "arkivet"
Galet bra foto!Ha en fin helg!
Det har varit rätt lugnt att ha Näcken i nästan en månad. Bra val
Gyllene timmenGalet bra foto!
Vad är det där för fränt?
Ahh en V- Wolf . Subkiller no 1.
Precis lika hård som den ser ut.
Man blir lite sugen igen .