Acos
Guld
Vet inte vad jag tyckte om låset men mot boetten ser det riktigt smutt utHittade 3st, vad jag tror är smartwatch band, och slängde på det grå på TSTn. Vad tycker panelen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte vad jag tyckte om låset men mot boetten ser det riktigt smutt utHittade 3st, vad jag tror är smartwatch band, och slängde på det grå på TSTn. Vad tycker panelen?
Måste äga en zodiac nån gång.. speciellt efter man sett dokumentärerna, som den sjuka jävel man ärNär klockan börjar snacka spanska, eller nån form av konstig utrikiska, är det dax att sova...
Gonatt
Måste äga en zodiac nån gång.. speciellt efter man sett dokumentärerna, som den sjuka jävel man är
Den gula du postade häromdagen var jäkligt balls out! Fler bilder?Jag har några över... Hör av dej i morgon
Satan vad fin den där är! Men är visarna utbytta eller har de uppdaterat dom? Diggar dom!Dagens jobbklocka sätter lite guldkant på tillvaron:
✌
Satan vad fin den där är! Men är visarna utbytta eller har de uppdaterat dom? Diggar dom!
Måste medge att även jag är nöjd so far. Lite tråkigt dock att CW fick åka tillbaka.Är väldigt nöjd med hur mitt klock-år 2021 ser ut efter sisådär en fjärdedel avklarat av året. Hur ser era år ut hittills och vad har ni i kikaren under året?
Samt den senaste som jag inte hunnit "snygg-fota" än.
Den där Dan Henryn är väldigt lyckad måste jag säga.Är väldigt nöjd med hur mitt klock-år 2021 ser ut efter sisådär en fjärdedel avklarat av året. Hur ser era år ut hittills och vad har ni i kikaren under året?
Det förklarar det hela! Helt magiskt bygge måste jag säga!Tack så mycket! Det är faktiskt ett bygge på en boett från namokimods.com som är kompatibel med delar till SKX: 41mm bred,49 L2L och tar 20mm band. Tavlan är en OEM SPB147 och visarna är av typen som satt i Seikos första 300metare 6215-7000 (och i nyutgåvan SLA025).
Kör ett vanligt NH35 som verkar gå väldigt stabilt ca. 2 sekunder plus/dygn på armen.
Det var ingen skönhetVar det inte några marvel fans här inne?
Är väldigt nöjd med hur mitt klock-år 2021 ser ut efter sisådär en fjärdedel avklarat av året. Hur ser era år ut hittills och vad har ni i kikaren under året?
Samt den senaste som jag inte hunnit "snygg-fota" än.
Inte no-date och vridringsinlägget räknar ner men Sinn 104 St Sa A är väldigt trevlig.
Det förklarar det hela! Helt magiskt bygge måste jag säga!
Kan dessa funka?
Förstår inte vad du menarDet var ingen skönhet
Urtavla som kan utlösa epilepsianfallFörstår inte vad du menar
Finns flerUrtavla som kan utlösa epilepsianfall
Så jäkla bra!Affordable vintage lördag.