Vadådå, 13:26! vann jag?Det här med blanksvart tavla är inte alltid toppen märker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vadådå, 13:26! vann jag?Det här med blanksvart tavla är inte alltid toppen märker jag
Se uppför böveln!!!! Flärpen har trasslat in sig kring halsen på din unge!!!Blev gult,... Denna eviga väntan
Vad är det där för modell???Jag har ägt många Seikon, minst 50 st.Tror denna klocka är ovanligaste Seikon jag ägt dock.
Ingen aning, vet bara den är ovanlig. Håller tiden otroligt bra gör den också.Vad är det där för modell???
Det där ser fantastiskt skönt ut, bara varaNu är det rätt ok..
Verkligen!Det där ser fantastiskt skönt ut, bara vara
Sjukt snygg bild!Fruktansvärt nöjd ändå.
Riktigt toolig
Här inser jag ju att jag är mer skidnörd än klocknörd, vars är ni? Gräs redan i fjällen
TackSjukt snygg bild!
Inte så långt upp. Vi brukar avsluta skidsäsongen i Romme. Har landstället i närheten så det är smidigt.Här inser jag ju att jag är mer skidnörd än klocknörd, vars är ni? Gräs redan i fjällen
Aha, aldrig varit där! Men såg senare i tråden att åkningen varit kanon, kul att höra! Så härligt med skidåkning!Inte så långt upp. Vi brukar avsluta skidsäsongen i Romme. Har landstället i närheten så det är smidigt.
Pjäääääääs!Gruppo Gamma Divemaster! Nattsvart rackare på nätta 44 mm
Kolla watchwear.se! Bra band, bra pris finns nån rabattkod ocksåLääääänge funderat på en Aqualand, varit rädd att det ska vara en stor klumpig klocka men är grymt nöjd än så länge!
Det är kanske inte micro men tycker det är väldigt affordable! Kom inte överens med dykargummit som satt på, köpte mig ett Rios läder, tycker det funkar med gulddetaljerna.
Någon som har tips på ett bekvämt 24mm gummi som inte kostar skjortan?
Vilken tuff ryssVärldspremiär för rykande färska "Kapten Blåskäggksi, Bajkalsjöns skräck"!