Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut. Älskar tropic strapsTestar ett Tropic.
Nytt mysko Baltic Dual Crown som man inte blir så mycket klokare av @Meridius m.fl #hypefunkaruppenbarligenpåmig
Jäkligt effektfull, den undre bilden!Åhhh varför tänkte jag inte på det jag använde en bakplåt med vatten o stod med sugrör jag tar en för laget.
Ja o jag lär sett ut som en riktigt smygis.Jäkligt effektfull, den undre bilden!
Det är klart dykarnas dykare klarar lite vatten, lita på migTropic från Watchwear som jag får säga är riktigt bra Mjukt och bekvämt samt noll damm magnet Aquastar/Synchron spännet satt som en smäck på det
Dock blir det inget bubbelbad för denna då jag är osäker på vattenresistens
Ser ut som en dröm Vad har den för specs?Tropic från Watchwear som jag får säga är riktigt bra Mjukt och bekvämt samt noll damm magnet Aquastar/Synchron spännet satt som en smäck på det
Dock blir det inget bubbelbad för denna då jag är osäker på vattenresistens
Allt är ju bara så rätt vilken jävla modell du är.Får återkomma med en Norrlands senare. Glad påsk alla!
Mmm den gör kanske det för fick ny packning när glas byttes och jag satte i ny packning i boettlock när jag fick den. Men vet ju inte med krona och pusherDet är klart dykarnas dykare klarar lite vatten, lita på mig
Det är en Aquastar Benthos 500 från 1968Ser ut som en dröm Vad har den för specs?
Den blå Ocean va ju en läckerbit.Så! Vad köpte ni in under mars månad?
Själv kom dessa hem under månaden man inte fick prova annat...
Alla har lämnat redan oprövat utan de sista två men de är på annons också. Impulsivt köp-beteende?
Våråkning är bäst, ser mysigt ut!
Får återkomma med en Norrlands senare. Glad påsk alla!
"Bra jobbat", lite lugnare här men tackar som frågarSå! Vad köpte ni in under mars månad?
Alla har lämnat redan oprövat utan de sista två men de är på annons också. Impulsivt köp-beteende?
Just på bilden ser det ju halvmysigt ut utan snö. Men riktigt bra åkning faktiskt..Våråkning är bäst, ser mysigt ut!
Så! Vad köpte ni in under mars månad?
Har kikat på den med. Men har köpt påskgodis för alla mina pengarna!!!Skynda fynda! Så jäkla cool
Thread '(Tillbaka ute) MKII Paradive' https://klocksnack.se/threads/tillbaka-ute-mkii-paradive.147189/
Sjukt bra pris på den där. Jäkligt trevlig klocka!Skynda fynda! Så jäkla cool
Thread '(Tillbaka ute) MKII Paradive' https://klocksnack.se/threads/tillbaka-ute-mkii-paradive.147189/