Kreacon
Guld
Och gjorde den bättre!Ja, det var det inlägget jag snodde idén ifrån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och gjorde den bättre!Ja, det var det inlägget jag snodde idén ifrån
Jag är en stark förespråkare av Omega Speedmaster och hade du inte redan haft en FOIS så hade det varit mitt förslag, men gå på Zenith. Fantastiskt fin klocka som kompletterar din Speedy!Var förbi Franks Ur idag. Dags för en ny kronograf, vilken ska man välja? Blir det Zenith så kommer jag ta den vita (FOISen längst till vänster är min).
Grymt snygga bilderCW idag och lite experimenterande på morgonkvisten.
Åhhh varför tänkte jag inte på det jag använde en bakplåt med vatten o stod med sugrör jag tar en för laget.I en stekpanna med bubbelvatten
Äsch vadå, det där var ju svincoolt också!Åhhh varför tänkte jag inte på det jag använde en bakplåt med vatten o stod med sugrör jag tar en för laget.
UV-lampa har jag aldrig haft, får man bättre lume då eller hur funkar det?Riktigt snygg! Bra byggt mannen
Helt ok tycker jag, har dock inte testat på riktig då jag inte har någon uv-lampa. Men den lös fint efter en stund i solen. Kan försöka få till nåt lume-shot senare
Tror man maxar lumen. Men nu ligger min på fönsterbrädan, det funkar nog nästan lika bra. När solen orkar dit dvs...UV-lampa har jag aldrig haft, får man bättre lume då eller hur funkar det?
Synd att det är guld, annars hade jag haft ett grymt erbjudandeLite sugen på att byta denna mot någon SAN Martin eller annan dykare.
Jaha ja, det får man väl testa nån gång då, mera lume åt folket!Tror man maxar lumen. Men nu ligger min på fönsterbrädan, det funkar nog nästan lika bra. När solen orkar dit dvs...
Jag har ägt många Seikon, minst 50 st.Tror denna klocka är ovanligaste Seikon jag ägt dock.
UV-lampa har jag aldrig haft, får man bättre lume då eller hur funkar det?
Tror man maxar lumen. Men nu ligger min på fönsterbrädan, det funkar nog nästan lika bra. När solen orkar dit dvs...
Ja det måste du testa. Tar typ 1 sekund så glöder lumen, sjukt kul! T.om sambon blev impadJaha ja, det får man väl testa nån gång då, mera lume åt folket!
Nu sålde du in det här väldans bra tycker jag, går Klabbe och Kjelle-krafs bra eller behövs det finare grejer?Ja det måste du testa. Tar typ 1 sekund så glöder lumen, sjukt kul! T.om sambon blev impad
Fina foton!Första microbrand-klockan för mig. Baltic Aquascaphe. Supernöjd med både size och kvaliteten.
Jag har bara testat en som jag fick med i ett byte, förmodligen billig så det duger absolut!Nu sålde du in det här väldans bra tycker jag, går Klabbe och Kjelle-krafs bra eller behövs det finare grejer?
Här ska det impas på frugis!
(ser redan framför mig hur imponerad hon kommer bli)
Tack, kommer nog bli en del bilder på den här lilla pjäsenFina foton!
Det är fredag idag gubbstrutsHeads up Lördag!
Affordable-deluxe som ska lämna.
PM.
Visst i helv.....Det är fredag idag gubbstruts
Känns som lördag är väl very good enough?Visst i helv.....
Får göra om det imorgon .
Känns fan som lördag
Du har första tjing. Väntar dock en anstormning av PM pga detta unika och fantastiska objekt som näst intill är gratis .Känns som lördag är väl very good enough?
Fasen, jag kan eventuellt behöva urverk och kanske boetten , måste fundera lite...återkommer senare om det är ok?