Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul valAja, jag blev med Eterna trots min skepticism! Riktigt bekväm och smidig än så länge, ska ge den nån vecka på handleden direkt.
- Passar väldigt bra på det Natot . 39 eller 41? Är det 20mm mellan bandhornen?Valet blev Superman denna Söndag.
Det är 19mm och 39mm- Passar väldigt bra på det Natot . 39 eller 41? Är det 20mm mellan bandhornen?
- Tack för svar . Är det 19 på 41an också?Det är 19mm och 39mm
Det vet jag tyvärr inte.- Tack för svar . Är det 19 på 41an också?
41an har 20mm- Tack för svar . Är det 19 på 41an också?
2000-talare, har sett svarta gå för hälften av det där priset så en röd tavla borde väl snarare ligga lägre än svart...rent prismässigt alltså.Kul val
Har varit lite sugen på den här röda Eterna Kontiki 1958 som finns ute till försäljning men tvekar lite pga okunskap än så länge.
Någon som har något att säga om denna modell ?
Säljes - Swatch Moonswatch Snoopy
Uttagen i maj 2024. Oanvänd. Klockan finns i Zürich.klocksnack.se
Det var just den röda tavlan som gjorde den intressant för mig. Japp smaken är delad helt klart2000-talare, har sett svarta gå för hälften av det där priset så en röd tavla borde väl snarare ligga lägre än svart...rent prismässigt alltså.
Kan själv inte låta bli att störa mig på visarna som inte ser ut att höra hemma (även om dom gör det), smaken är som baken i vanlig ordning
Håller med, röda är roligare Pruuuta och kjöööp!Det var just den röda tavlan som gjorde den intressant för mig. Japp smaken är delad helt klart
Micro javisst, men priset..Piaget's Altiplano Ultimate Concept is the Thinnest Tourbillon Watch Ever | Man of Many
At 2mm thick, the Piaget Altiplano Ultimate Concept Tourbillon is among the thinnest tourbillon watches ever produced.manofmany.com
Jag har ju haft en, tror @Lindellc har den i sin ägo för tillfället. En riktig best men sitter som en smäck ändå. Mycket trevlig .Är det någon som har en, eller har ’kollat in’ Steeldive 1200 meter Ploprof ?
Stämmer, den bor hos mig nu grymt cool pjäs!Jag har ju haft en, tror @Lindellc har den i sin ägo för tillfället. En riktig best men sitter som en smäck ändå. Mycket trevlig .
Har beställt en brons samt svart meshÄr det någon som har en, eller har ’kollat in’ Steeldive 1200 meter Ploprof ?
Har bara haft den i några dagar så är svårt att svara på, men spontant känns den värd pengarnaRekommenderar ni den med tanke på priset ny, 299£ ?
Kul med en brons i tråden!! Ska bli spännande att seHar beställt en brons samt svart mesh
Absolut värd pengarna enligt mig .Rekommenderar ni den med tanke på priset ny, 299£ ?
Själv kan jag sakna LM-7 ibland, varför man sålde den för typ 2.5kStämmer, den bor hos mig nu grymt cool pjäs!
-Less is NOT more...Absolut värd pengarna enligt mig .
Bara man är införstådd med att det är en rejäl pjäs så ska det nog bli bra .
Ser ut som en SKX013 med Squale-tavla och visare.A1 38mm nu tillgänglig hos Armida i festliga färger, NH-verk, 449 dollares.
ARMIDA WATCHES
www.armidawatches.com