ju fetare plånbok desto dyrare affordable låter det som.. Men kan ju tycka att dyrare dinkor kan hålla sig till egna trådar - de har ju t o m egna namnJa precis, beroende på vad man jämför med då förstås? Hänger du med på resonemanget @Feiko ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ju fetare plånbok desto dyrare affordable låter det som.. Men kan ju tycka att dyrare dinkor kan hålla sig till egna trådar - de har ju t o m egna namnJa precis, beroende på vad man jämför med då förstås? Hänger du med på resonemanget @Feiko ?
Det är det som gör det omöjligt att kategorisera eftersom alla har olika preferenser och förutsättningar. Det är också svårt för att inte säga omöjligt att definiera vad ett mikromärke innebär av samma skäl. Är en tillverkare som t.ex. A. Lange mikro? Ja enligt vissa p.g.a. extremt begränsad tillverkning men nej enligt andra p.g.a. för hög prislapp. Det finns en mikrogrupp på Facebook som har vissa krav som t.ex. att märkena inte får ha någon egen fabrikstillverkning osv. men det känns rätt skitnödigt.ju fetare plånbok desto dyrare affordable låter det som.. Men kan ju tycka att dyrare dinkor kan hålla sig till egna trådar - de har ju t o m egna namn
Hmmm ganska kul men fastande inte för någon av de roliga färgerna. Men blå eller svart med krämlume och vita visare hade inte varit fel. Men vilken flopp att de inte lyckats med länken. Igen. Skulle gärna se lite profiler. Tycker de borde visa dem på alla modeller, då de är jäkligt trevliga.A1 38mm nu tillgänglig hos Armida i festliga färger, NH-verk, 449 dollares.
ARMIDA WATCHES
www.armidawatches.com
Det är från tidochtingRiktigt fin kombo. Vet du vad det är för ett Nato? Jag tycker det är svårt att hitta schyssta varianter till min Superman.
Varmt välkommen in i värmen Som sagt är det mesta okej här inne, ibland kommer stasi och hälsar på men det är inget att vara rädd förhaha, så skojar med nykomlingen alltså.. fräckt
Men då vet jag, då är det bara att ösa på (och inte slaviskt kolla listan i trådstarten innan man skriver ngt)
Ni kommer säkert få chansen att knuffa runt mig igen
Usch, nu blev jag ju sugen på en Steiny igen...@HSK Jag vet inte hur mycket du studerat din nya Steiny, men jag tänkte att jag kan bjuda på en bild av den jag tycker blev väldigt bra. Jag ska inte säga att jag är en lumefantast, men uppskattar ändå en snygg lume och Steinyn gör det väldigt bra
Jag kan få dig ut från den villfarelsen:Usch, nu blev jag ju sugen på en Steiny igen...
De är ju inte så dumma...Usch, nu blev jag ju sugen på en Steiny igen...
Man måste ju inte ha en GMT ... fast jag gillar inte 120klick på dykare heller visserligen, 60 is da sh*t #saknarGrovanaCoralReefJag kan få dig ut från den villfarelsen:
-Vridringen
Håller med, är smått allergisk mot länkar utan ändlänkar, hur svårt kan det vara?Hmmm ganska kul men fastande inte för någon av de roliga färgerna. Men blå eller svart med krämlume och vita visare hade inte varit fel. Men vilken flopp att de inte lyckats med länken. Igen. Skulle gärna se lite profiler. Tycker de borde visa dem på alla modeller, då de är jäkligt trevliga.
Nä förstår inte riktigt marknadsföringen. Är ju riktigt bra klockor imo. Klok reflektion ang storlek/höjd. Tänker lite på vostok 420 som jag tycker är för hög för sin bandbredd och boettutformning.Håller med, är smått allergisk mot länkar utan ändlänkar, hur svårt kan det vara?
Tattiga bilder som vanligt, gillar den vita utan vintagelumen bäst. Frågan är om storleken i kombination med höjden kommer få den att se ut som en liten tennisboll på armen alternativt topptung deluxe.
Ja, just balansen och proportionerna är viktigare än själva diametern i de flesta fall, vill själv inte chansa...hoppas på att det kan dyka upp en ws på www inom kortNä förstår inte riktigt marknadsföringen. Är ju riktigt bra klockor imo. Klok reflektion ang storlek/höjd. Tänker lite på vostok 420 som jag tycker är för hög för sin bandbredd och boettutformning.
Nästan hopplöst att göra en snygg lösning med länk på boett med skindiverstuket och den raka framkanten mellan "bandhornen" . Även Seikos hyllade SPB ser ju halvkackig ut i länkanslutningen och gör sig bättre utan länk.Håller med, är smått allergisk mot länkar utan ändlänkar, hur svårt kan det vara?
Tattiga bilder som vanligt, gillar den vita utan vintagelumen bäst. Frågan är om storleken i kombination med höjden kommer få den att se ut som en liten tennisboll på armen alternativt topptung deluxe.
Sant så sant, tänker bara i min enfald att man skulle kunna få den den sista länkbiten till en liten fast ändlänk som ser bättre ut än det här åtminstoneNästan hopplöst att göra en snygg lösning med länk på boett med skindiverstuket och den raka framkanten mellan "bandhornen" . Även Seikos hyllade SPB ser ju halvkackig ut i länkanslutningen och gör sig bättre utan länk.
Men, sekundaren är lång iaf....Sant så sant, tänker bara i min enfald att man skulle kunna få den den sista länkbiten till en liten fast ändlänk som ser bättre ut än det här åtminstone
Väntar fortfarande...
OceanxVad är det för märke på klockan?
Zacke. Men kan även vara mitt fel. Jag väntar på det nya claspet innan jag skickar in det felaktiga, för att veta vilka delar som ingår i det nya. Kanske väntar Zacke på att jag ska skicka in det felaktiga först, jag vet inte.Aha ok... undrar om det är dom eller zacke som är sega...