Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fett, grattis! Hoppas du införskaffar grodfötter och mask i sommar annars kommer jag kalla dig posör tills det är fixatAquadive in the house
Jävlar vad fet
Fasen så fint!Dubbel paketöppning här idag! Tourbyn fick mig att uppskatta mindre storlekar, så in kom en Steinhart Ocean 39 GMT Premium OLKO Edition (tjena namnet!).
Men det bästa jag mottagit på väldigt länge är ändå denna Vonstok av trådens egna @Von. Fy fasen vad glad jag blev av att öppna detta paketet och se denna som var Vons skapelse helt utan minsta inspel från mig själv. TACK kompis
Förvånansvärt bra faktiskt, kanske för att den är så tunn som den är? Har bara haft den på mig ett fåtal gånger men kanske ska låta den få lite tid snart, borde ha några andra band som passar ocksåmmm, man undrar ju varför det inte finns fler fyrkantiga klockor här i världen Sitter den komfortabelt på armen?
Tog ett tag för ögat att vänja sig men tycker den är kool, tror inte jag hade klarat bära upp den men det betyder inte ett skvattFörvånansvärt bra faktiskt, kanske för att den är så tunn som den är? Har bara haft den på mig ett fåtal gånger men kanske ska låta den få lite tid snart, borde ha några andra band som passar också
Tack!Fett, grattis! Hoppas du införskaffar grodfötter och mask i sommar annars kommer jag kalla dig posör tills det är fixat
Klart det är! Skitmysigt att bubbla omkring, behöver ju inte vara så seriöst liksomTack!
Man har ju varit simmare så dykning kanske är något för mig också
Den där är fin!Och så blev denna dag ännu bättre
Helt oväntat låg denna skönhet i brevlådan när jag gick ut för att kolla posten. Vostok Amphibia ”Zissou”. Blir att beställa ett trevligt gummi omedelbums då mitt nato inte matchar samt att armbandet var, som förväntat, horribelt.
Där satt den, grattis! Håller med @Von, man måste minst snorkla för att få ha den där. Helst ska man vara en technical diver men...Aquadive in the house
Jävlar vad fet
Säljer poseidon sånt mån tro?Där satt den, grattis! Håller med @Von, man måste minst snorkla för att få ha den där. Helst ska man vara en technical diver men...
Man skulle kunna tänka sig det! Bjuder på lite inspiration från min härliga låda.Säljer poseidon sånt mån tro?
Härligt, kan vara kul att testaMan skulle kunna tänka sig det! Bjuder på lite inspiration från min härliga låda.
Kan dock inte rekommendera deras snorklar och fenor, de är gjorda för dykning och inte snorkling.Härligt, kan vara kul att testa
På väg snart
Så, nu har jag hämtat Jula-paketet
Någon rekommendation för snorkelgear?Kan dock inte rekommendera deras snorklar och fenor, de är gjorda för dykning och inte snorkling.
Jag testade en såndär "snorkelmask" förrförra sommaren. Var riktigt kul och gav mersmak!Tack!
Man har ju varit simmare så dykning kanske är något för mig också
Så, nu har jag hämtat Jula-paketet
Zodiacen var riktigt fin, blev mycket nöjd
Pluspoäng för att den faktiskt passade utan att jag behövde pyssla. Är på gränsen, så när jag blir varm blir jag nog tvungen att göra det, men just nu sitter den fint på handleden
Några snabbtagna bilder för topic
Tror du får mäta om Men ja, det funkar men är precis på gränsen (dvs måste ha den närmast handen, drar jag upp den lite funkar det inte)Kul att du är nöjd
Men jag trodde du hade bamse-handleder... klockan är inställd efter mina 18,5 cm...? (OBS, 18,5 cm handleder... )
Tror du får mäta om Men ja, det funkar men är precis på gränsen (dvs måste ha den närmast handen, drar jag upp den lite funkar det inte)
Gjorde det precis, om jag spände måttbandet lite blev det 19 på smalaste stället. Antingen har jag börjat gå ner i vikt (man kan ju alltid hoppas) eller så är det för att jag är lite kallDu kan va mäta om
Måste krympt hos tandläkaren, men känner sig ju väldigt liten och ynklig därGjorde det precis, om jag spände måttbandet lite blev det 19 på smalaste stället. Antingen har jag börjat gå ner i vikt (man kan ju alltid hoppas) eller så är det för att jag är lite kall
Nu när jag börjar bli lite varm är det inte mycket spel kvar och jag får lite märken efter länken
Gjorde det precis, om jag spände måttbandet lite blev det 19 på smalaste stället. Antingen har jag börjat gå ner i vikt (man kan ju alltid hoppas) eller så är det för att jag är lite kall
Nu när jag börjar bli lite varm är det inte mycket spel kvar och jag får lite märken efter länken
Måste krympt hos tandläkaren, men känner sig ju väldigt liten och ynklig där