• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Aquadive in the house :)
Jävlar vad fet
26A793B4-D877-47C2-B62B-1818BBDA118C.jpeg

3B8662C7-3B78-400C-8C50-D9E2CBF6029E.jpeg

Dubbel paketöppning här idag! Tourbyn fick mig att uppskatta mindre storlekar, så in kom en Steinhart Ocean 39 GMT Premium OLKO Edition (tjena namnet!).

Men det bästa jag mottagit på väldigt länge är ändå denna Vonstok av trådens egna @Von. Fy fasen vad glad jag blev av att öppna detta paketet och se denna som var Vons skapelse helt utan minsta inspel från mig själv. TACK kompis 😘
FB3B56C0-FFA2-4455-B6CE-A97838B7C775.jpeg

3EBBDD86-1235-492A-A43B-35F4A0C2946E.jpeg

BC0EA86F-0CB0-4E23-898E-9D0DD0E4BFB2.jpeg
Fasen så fint!

mmm, man undrar ju varför det inte finns fler fyrkantiga klockor här i världen 😇 Sitter den komfortabelt på armen?
Förvånansvärt bra faktiskt, kanske för att den är så tunn som den är? Har bara haft den på mig ett fåtal gånger men kanske ska låta den få lite tid snart, borde ha några andra band som passar också :)

• Like
Reactions: v0n
Förvånansvärt bra faktiskt, kanske för att den är så tunn som den är? Har bara haft den på mig ett fåtal gånger men kanske ska låta den få lite tid snart, borde ha några andra band som passar också :)
Tog ett tag för ögat att vänja sig men tycker den är kool, tror inte jag hade klarat bära upp den men det betyder inte ett skvatt 😃

Och så blev denna dag ännu bättre :)

Helt oväntat låg denna skönhet i brevlådan när jag gick ut för att kolla posten. Vostok Amphibia ”Zissou”. Blir att beställa ett trevligt gummi omedelbums då mitt nato inte matchar samt att armbandet var, som förväntat, horribelt.

A41FEAC2-BDC5-4531-9061-AE0A70CF9D84.jpeg

seså @Jox och @MortenH

Spring till postombuden nu!
Så, nu har jag hämtat Jula-paketet
Zodiacen var riktigt fin, blev mycket nöjd
Pluspoäng för att den faktiskt passade utan att jag behövde pyssla. Är på gränsen, så när jag blir varm blir jag nog tvungen att göra det, men just nu sitter den fint på handleden 😍
Några snabbtagna bilder för topic
20210427_150525.jpg
20210427_150405.jpg
20210427_150354.jpg

Tack!
Man har ju varit simmare så dykning kanske är något för mig också :)
Jag testade en såndär "snorkelmask" förrförra sommaren. Var riktigt kul och gav mersmak!
Typ en sånhär:

Så, nu har jag hämtat Jula-paketet
Zodiacen var riktigt fin, blev mycket nöjd
Pluspoäng för att den faktiskt passade utan att jag behövde pyssla. Är på gränsen, så när jag blir varm blir jag nog tvungen att göra det, men just nu sitter den fint på handleden 😍
Några snabbtagna bilder för topic
20210427_150525.jpg
20210427_150405.jpg
20210427_150354.jpg

Kul att du är nöjd :)
Men jag trodde du hade bamse-handleder... klockan är inställd efter mina 18,5 cm...? (OBS, 18,5 cm handleder... :p )

• Like
Reactions: Jox
Gjorde det precis, om jag spände måttbandet lite blev det 19 på smalaste stället. Antingen har jag börjat gå ner i vikt (man kan ju alltid hoppas) eller så är det för att jag är lite kall 🤣
Nu när jag börjar bli lite varm är det inte mycket spel kvar och jag får lite märken efter länken :p
Måste krympt hos tandläkaren, men känner sig ju väldigt liten och ynklig där :p

Gjorde det precis, om jag spände måttbandet lite blev det 19 på smalaste stället. Antingen har jag börjat gå ner i vikt (man kan ju alltid hoppas) eller så är det för att jag är lite kall 🤣
Nu när jag börjar bli lite varm är det inte mycket spel kvar och jag får lite märken efter länken :p

Måste krympt hos tandläkaren, men känner sig ju väldigt liten och ynklig där :p

Ja, det finns ju 2 länkbitar till i boxen så du kan svulla ordentligt i sommar å svälla till 21 cm :)

Min handled ser ju klart klenare ut, men den mäter 18,5 cm ovanför knölen, där jag har klockan.... uppskattningsvis 18cm närmast handen.

Tillbaka
Topp