Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enda mikron jag har nu när Nodusen är på service. Måste nog köpa något
Har en fin sommarbeater på annons... Evt en Samurai på väg ut på k&s också, när jag bestämt migEnda mikron jag har nu när Nodusen är på service. Måste nog köpa något
Tur att dom inte gjorde fler, ser helt osäljbar utBeställde precis hem den röda. Båda är limiterade till 500st i världen. Blev slutsålt precis, och dessa släpps 26/5. Dvs jag förbokade. Får väl den i början på Juni..
Tyvärr så känns det lite budget när dom sätter i ett mineralglas. Till och med klockor under tusenlappen petar ju in ett safirglas nuförtiden.Beställde precis hem den röda. Båda är limiterade till 500st i världen. Blev slutsålt precis, och dessa släpps 26/5. Dvs jag förbokade. Får väl den i början på Juni..
Håller med. Röd är för övrigt den i särklass sämsta kontrastfärgen för dykning så man kan ju inte använda den till det hellerTyvärr så känns det lite budget när dom sätter i ett mineralglas. Till och med klockor under tusenlappen petar ju in ett safirglas nuförtiden.
Bara den större modellen har safir, lite snålt kan tyckas
Heads up!
Inom nån timme kommer jag lägga ut den här Yema Superman mysterious blue till ett riktigt bra pris.
Ni får förtur fram tills dess, skicka PM, ni blir inte besvikna på priset
Sjukt bra pris! Skulle ha slöat på jobbetSåld på under 1 minut efter annons på K&S
Rev ju igång nörden i en. Känns lite för dyrt dock. Är ju inte ens en screwback.Lite nytt från Citizen som var coolt!
Edit: Skulle ju inte hamnat i den här tråden nu när jag såg vad de kostade. $350 för stål och $375 för svart...
Någon som kan dela lite synpunkter och erfarenheter av denna tingest? Finish, tidhållning och passform är av särskilt intresse.
Här ska du få en synpunkt!
Någon som kan dela lite synpunkter och erfarenheter av denna tingest? Finish, tidhållning och passform är av särskilt intresse.
Jaha! Så ny alltså! Kul ska bli spännande att höra vad du tycker
Ohh. L2L under 47 utan utstickande ändlänkar! Och stålbezel. Mumma. Kanske en orange äntligen!Den ser ju alldeles fantastisk ut! Mäter in på 42,5mm, men ser ut som den bärs mindre.
Här finns mer bilder: https://wrwatches.com/collections/watches/products/san-martin-skx
Ja, jag blev svårt sugen!Ohh. L2L under 47 utan utstickande ändlänkar! Och stålbezel. Mumma. Kanske en orange äntligen!
Fick bli en ny Yema, riktigt nöjd ltd till 200 detta är nummer 111. Tänkt att behålla men är någon sugen så hör av er
Ja, jag blev svårt sugen!
Lite film!
Instämmer. Känns lite sådär...Ta och lägg av med dom där ful-försäljningarna här i tråden.
Skaffa ett privatkonto om du ska prångla ut dina "privata" klockor...
Ruskigt käcka tycker jag!Har vi pratat om dessa?!
C63 Sealander GMT | Christopher Ward
Buy C63 Sealander GMT at Christopher Ward.www.christopherward.com
39mm GMT´s!
Har vi pratat om dessa?!
C63 Sealander GMT | Christopher Ward
Buy C63 Sealander GMT at Christopher Ward.www.christopherward.com
39mm GMT´s!
Mysig! Kanske inte på läder för min den men absolut på länkRuskigt käcka tycker jag!