FOQ
Guld
Ping @parasecHar vi pratat om dessa?!
C63 Sealander GMT | Christopher Ward
Buy C63 Sealander GMT at Christopher Ward.www.christopherward.com
39mm GMT´s!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ping @parasecHar vi pratat om dessa?!
39mm GMT´s!
Länk alltid!Mysig! Kanske inte på läder för min den men absolut på länk
Den där är helt rätt! Nu hugger det i köpfingretHar vi pratat om dessa?!
39mm GMT´s!
Du vet vad vi säger!Den där är helt rätt! Nu hugger det i köpfingret
Någon som kan dela lite synpunkter och erfarenheter av denna tingest? Finish, tidhållning och passform är av särskilt intresse.
Den ser ju alldeles fantastisk ut! Mäter in på 42,5mm, men ser ut som den bärs mindre.
Här finns mer bilder: https://wrwatches.com/collections/watches/products/san-martin-skx
Ohh. L2L under 47 utan utstickande ändlänkar! Och stålbezel. Mumma. Kanske en orange äntligen!
Är det verkligen en klon? Tycker SM-caset ser mer slimmat ut, inte lika bulligt som SKX:en.Boetten är ju en SKXklon så den bärs väl som en sådan.
I övrigt schysst att det inte är en ren kopia och länken ser ju trevlig ut.
Är det verkligen en klon? Tycker SM-caset ser mer slimmat ut, inte lika bulligt som SKX:en.
Köper du en svart GMT eller? Köar redan nuLite mer bilder på dom nya CW. Även en Explorer-variant utan GMT.
Såg du dimensionerna ? Jösses amalia.
Uj, riktigt riktigt bra Mitt närmsta mål är en Monta Noble ... men kanske kan bli en CWLite mer bilder på dom nya CW. Även en Explorer-variant utan GMT.
Stenhård!
Den är väl noterad, förstås. Men jag har ju redan 4 st CW... annars... sälja suck, varför skall det bli problem när jag var så nöjd.Har vi pratat om dessa?!
39mm GMT´s!
Bra size! Mer sugen på Aqua II Steel PVD själv, men kan säkert vara med för skojs skull.Funderar lite på om det finns intresse för passaround innan sommaren? Rent spontant detta bojsänke som ändå verkar bärbar
Blir vi tio blir det ~300kr var. En vecka var, utlottning av klockan därefter. Några sugna
Bra size! Mer sugen på Aqua II Steel PVD själv, men kan säkert vara med för skojs skull.
Den?Nethuns Lava II 600M Automatic Diver LS252
Nethuns Lava II 600M Automatic Diver LS252 Seiko AutomatikDenna klocka drivs av ett automatiskt Seiko NH35A urverk. Den har 24 juveler och 41 timmars gångreserv. Roterande panelklockan är utrustad med en roterande panel som kan användas för att markera stwww.klockor.se
Det kletet känner man ju igenLedig dag Började fint med lunchpromix i solen.
Sedan cykelmek. Då fick cykeln plötsligt för sig att spruta massa latex i ansiktet på mig. Sjukt kladdigt Det är kanske någon form av poetisk rättvisa...
Noble såg väldigt trevlig på curved end-gummit...Uj, riktigt riktigt bra Mitt närmsta mål är en Monta Noble ... men kanske kan bli en CW