Inte alls men färgen är helrätt, inget snack! Så där skönt pastellig...din eller barnens leksak?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte alls men färgen är helrätt, inget snack! Så där skönt pastellig...din eller barnens leksak?
Köpte den till fruganInte alls men färgen är helrätt, inget snack! Så där skönt pastellig...din eller barnens leksak?
Jag återkommer i frågan när jag hunnit bilda mig en uppfattningFasen vad kul! Berätta allt i detalj! Upplever du att storlekarna skiljer sig åt något när du bär dem?
Funderar lite men tycker den är bäst i bronsNågon som slagit till på nya Hammerhead ännu?
Nope inga nitar på BB36 som tur är.Nitarna på Smits ska bara vara en designgrej, går att slipa ner.
Skulle inte bli förvånad om det är samma på BB.
Edit, kanske inga nitar på BB36...?
Lycka tillDetta fick bli klockan som fick åka med nu när vi är på väg till förlossningen nästgårds(13mil) då det blir igångsättning och närmsta bb som vi har gångavstånd till är fullt.. är jag nervös? Svar ja! Har jag en backup klocka i bb väskan? Svar ja! En f91
Det kommer gå så bra för er, all lycka till er från Sveriges bästa tråd!Detta fick bli klockan som fick åka med nu när vi är på väg till förlossningen nästgårds(13mil) då det blir igångsättning och närmsta bb som vi har gångavstånd till är fullt.. är jag nervös? Svar ja! Har jag en backup klocka i bb väskan? Svar ja! En f91
Detta fick bli klockan som fick åka med nu när vi är på väg till förlossningen nästgårds(13mil) då det blir igångsättning och närmsta bb som vi har gångavstånd till är fullt.. är jag nervös? Svar ja! Har jag en backup klocka i bb väskan? Svar ja! En f91
Wow stort lycka till! ️Detta fick bli klockan som fick åka med nu när vi är på väg till förlossningen nästgårds(13mil) då det blir igångsättning och närmsta bb som vi har gångavstånd till är fullt.. är jag nervös? Svar ja! Har jag en backup klocka i bb väskan? Svar ja! En f91
Nya Thunders?Djefla stolleprov.
Knutt Gadd möter Sinn 556 möter Seiko SARB! Jag gillar den, riktigt stilig. 2-3mm för stor för min smak men blir säkert kanon för de med större handled.Nya vapendragaren till sommaren (transparens: eget märke)
Den där är så köttVi kan väl även visa första utkastet som tyvärr hade snedprintad tavla, Var själv fly förbaskad men Jox tog det som en man
Alla väder är dykarväder!Bäst att använda en djupdykare i sketvädret.
Den har ni lyckats bra med tycker jag!Nya vapendragaren till sommaren (transparens: eget märke)
Kött
Stort lycka till ❤Detta fick bli klockan som fick åka med nu när vi är på väg till förlossningen nästgårds(13mil) då det blir igångsättning och närmsta bb som vi har gångavstånd till är fullt.. är jag nervös? Svar ja! Har jag en backup klocka i bb väskan? Svar ja! En f91
En British Bulldog.Stort lycka till ❤
Men du borde ju haft en BB i bb-väskan..
F'låt. Det var långsökt!
Spelar visst ingen roll om det är sneakers eller truckar!Nya Thunders?
Grymt sugen men har inte kommit till skott ännuNågon som slagit till på nya Hammerhead ännu?