Vi kan väl även visa första utkastet som tyvärr hade snedprintad tavla, Var själv fly förbaskad men Jox tog det som en manFår allt bli en bild till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi kan väl även visa första utkastet som tyvärr hade snedprintad tavla, Var själv fly förbaskad men Jox tog det som en manFår allt bli en bild till
Hur väl lyser den upp i mörkare förhållanden, har alltid varit nyfiken på just den biten angående din modell?Fortsätter med nya skvallen.
Den är absolut ingen ficklampa utan har snarare en mysig glöd. Sov med den inatt och hade inga problem att läsa tiden när jag vaknade så verkar hålla sig helt okejHur väl lyser den upp i mörkare förhållanden, har alltid varit nyfiken på just den biten angående din modell?
Den sitter snyggt iallafallTurtlen som kom förra veckan på idag.
Blev inte kär i denna direkt, men den skall få några dagar på sig att försöka övertyga mig om sin storhet
Den är schysst. Bra pris ocksåNyinkomna affordable från icke micromärket Bulova vilket är en reproduktion av deras välkända ”Hack” från andra världskriget. Just denna variant är en specialutgåva för Veteran Watchmaker Initiative.
Nu har jag bara haft den ett dygn men jag gillar den skarpt. Sitter bra på handleden ( 38mm ), tavlan är ren och lättläst, förvånansvärt bra lume samt sjysst canvasband. Priset var helt ok på 3200kr inkl frakt / tull / moms. Speccen imponerar inte om man jämför med t ex Hamilton Khaki men ibland köper man en klocka på känsla snarare än praktikalitet
Fast på hemmakontoret större delen av dagen idag... så varvar med lite kontorsklocka
Ok minus 500:- du betalar alltså någon för att ta hand om den, ojoj ännu bättre deal....... Psst!
Är någon i tråden sugen på min DS Action så får ni extra super pris idag. Minus 500:- på nuvarande utsatt pris.
Blir nog inte mer affordable!
Snygg kombo, har precis samma själv! Tudorn används typ varje dag, men nu är den på rep så då kör jag Smiths.Nu jäklar!
36 vs 36 / Dyr vs Billig. Ska bli spännande att testa dom emot varandra
Snyggt! Ja, BB36an är grym. Älskar den klockan!Snygg kombo, har precis samma själv! Tudorn används typ varje dag, men nu är den på rep så då kör jag Smiths.
Jupp, gillar båda skarpt! Två saker jag stör mig på dock, bb'n har för få micro adjust hål, Smiths har många hål men de går inte att använda pga nitarna på länken...Snyggt! Ja, BB36an är grym. Älskar den klockan!
Har trixat till länken på Smiths nu så ska låta den sitta på några dagar, känns ändå rätt okej med tanke på prisbild
Håller med! Dock fick jag till länken på min BB perfekt, svårare med Smiths då jag hamnar lite fel men fick till den rätt OK.Jupp, gillar båda skarpt! Två saker jag stör mig på dock, bb'n har för få micro adjust hål, Smiths har många hål men de går inte att använda pga nitarna på länken...
Jupp, gillar båda skarpt! Två saker jag stör mig på dock, bb'n har för få micro adjust hål, Smiths har många hål men de går inte att använda pga nitarna på länken...
Håller med! Dock fick jag till länken på min BB perfekt, svårare med Smiths då jag hamnar lite fel men fick till den rätt OK.
Tissot!Äntligen något nytt, tyvärr inte den klockan jag hoppades på skulle dyka upp idag, men ett bra plåster på såren. Tänkt som ersättare till min San Martin Datejust i samlingen, en Oysterquartz till plagiattisdag Vilken fyller platsen som "daily casual dress Rolex lookalike" tycker ni? ... har bara plats för en av dem Jag lutar åt Tissan, men det kanske bara är nyhetens behag?
Tissot är cleanareÄntligen något nytt, tyvärr inte den klockan jag hoppades på skulle dyka upp idag, men ett bra plåster på såren. Tänkt som ersättare till min San Martin Datejust i samlingen, en Oysterquartz till plagiattisdag Vilken fyller platsen som "daily casual dress Rolex lookalike" tycker ni? ... har bara plats för en av dem Jag lutar åt Tissan, men det kanske bara är nyhetens behag?
Tissot!
Skall känna på det lite mer imorgon, då skall jag lätt-modda Tissan lite Tror nog att den blir bra faktiskt, frågan är om jag får sålt San Martin baraTissot är cleanare
SM är snygg, men lite mer casual kanske
tissotÄntligen något nytt, tyvärr inte den klockan jag hoppades på skulle dyka upp idag, men ett bra plåster på såren. Tänkt som ersättare till min San Martin Datejust i samlingen, en Oysterquartz till plagiattisdag Vilken fyller platsen som "daily casual dress Rolex lookalike" tycker ni? ... har bara plats för en av dem Jag lutar åt Tissan, men det kanske bara är nyhetens behag?
Tissot! Kanonsnygg klocka!Äntligen något nytt, tyvärr inte den klockan jag hoppades på skulle dyka upp idag, men ett bra plåster på såren. Tänkt som ersättare till min San Martin Datejust i samlingen, en Oysterquartz till plagiattisdag Vilken fyller platsen som "daily casual dress Rolex lookalike" tycker ni? ... har bara plats för en av dem Jag lutar åt Tissan, men det kanske bara är nyhetens behag?
Fasen vad kul! Berätta allt i detalj! Upplever du att storlekarna skiljer sig åt något när du bär dem?Nu jäklar!
36 vs 36 / Dyr vs Billig. Ska bli spännande att testa dom emot varandra
Förvånansvärt mycket Tissot i mikro-trådenTissot! Kanonsnygg klocka!