• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lite hockey å en god ale till detta😀
IMG_20210508_161249.jpg
👍! Crawley-Bolton och en god Trappist här!
20210508_171233.jpg
 
Jag har samma modell och hade inga bekymmer 🤔

Ny bezel och blånerade visare i min. Hur borstade du boetten? Det var väldigt snyggt. Funderar på om man kan blästra, men det kanske är för aggressivt.

IMG_20210418_165649.jpg
Snyggt! 👌🏻 Jag misstänker att fjädern hamnat fel så det var därför den satt så jäkla hårt.
Svar på det andra har du fått. Använde Scotch brite, den arga sidan på en ny disksvamp. Följde instruktionerna i videon som Von delade ✌🏻
 
Affordabelt så det förslår, vintage Bulova Accutron Tuning Fork Railroad Approved Minimidimaxi och Duran Duran!
82A3FA11-F898-41BE-9FE3-1884D4507D3C.jpeg

Haft fanskapet på annons ett tag, i och för sig knappt bumpat den, men ändå. Jag tror jag behåller den. Trots mina smala handleder på 15,5-16 cm är den ganska liten. Tror den är 34-35 mm. Men ändå – jag gillar den ju verkligen!
 
Affordabelt så det förslår, vintage Bulova Accutron Tuning Fork Railroad Approved Minimidimaxi och Duran Duran!
82A3FA11-F898-41BE-9FE3-1884D4507D3C.jpeg

Haft fanskapet på annons ett tag, i och för sig knappt bumpat den, men ändå. Jag tror jag behåller den. Trots mina smala handleder på 15,5-16 cm är den ganska liten. Tror den är 34-35 mm. Men ändå – jag gillar den ju verkligen!
Glöm inte Boutros boutros boutros Gali
 
Om någon har ett kul bytesförslag, eller en påse pengar, så är jag bara ett PM bort! :)
Har lite seikos mm. som jag hade kunna erbjuda + pengar till dig på Tourby.. Letar nämligen någon lite finare dinka tills jag släpps lös från covid vården där jag ligger sängbumden med ett jävla pådrag sedan två veckor tillbaka! 🙄
Man måste ju fira när man fintat liemannen med väldigt små marginaler! 😁😅
 
Byteslördag?

Prövar igen då inget bytesförslag föll mig i smaken sist! F2F i Alingsås om så föredras.

Gärna byte rakt av-isch, plus minus några hundra! Har du något av följande i dykarvariant som du vill byta? San Martin, OceanX, Nethuns, Seiko, Heimdallr etc.

SAN MARTIN SN064
www.z-watches.com

SAN MARTIN SN064 HIGH QUALITY AUTOMATIC DIVE WATCH

Brand: San Martin Model No: SN064 Watch Specs: Case Material: High Quality 316L Stainless Steel with Sandblasted Finish Case back: High Quality 316L Stainless Steel back casing Case Size: 44mm Case Thickness: 12.6mm Lug Width : 22mm Strap Type: High Grade 316L Stainless Steel Bracelet Bezel...
www.z-watches.com
image.jpg


image.jpg


image.jpg
Bytesvärde?
 
Tillbaka
Topp