• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mikrodelen av samlingen växer med min första GMT. Nu har har Zelos Horizon GMT gjort mig sällskap. Ser verkligen fram emot en sommar med denna gröna pjäs.
Anar jag mej känna igen denna...? I så fall har den en fin historik i tråden. Men kan ju ha fel... :angel:
IMG_20200211_144946_3.jpg

Senast ändrad:
Tack 🤗 Inga problem? 😅 Nej men det gick faktiskt helt enligt plan. Men eftersom det var första gången så var man ju lite försiktig och ville att allt skulle bli rätt. Så tog en liten stund 😅 Men jäkligt nöjd 😎
Gött, du SKA vara nöjd som tusan! Efter några gånger är det typ som att cykla, fast försiktig ska man alltid vara.
"Behöver man ta i, gör man något fel" som en vis man sa en gång :bookworm:

Är du säker, jag kunde välja. Ser ut att vara early bird, dvs ska släppas senare i år. Priset var väl sisådär men de använder ändå ett automatiskt verk.

Går ej att checka ut. :confused:

Köp en alpha, riktigt bra för pengen!

WMT:n har lite mer spännande specs. :p

Tillbaka
Topp