Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig den där. Vad är det för diameter ?Byteslördag! Here we go!
Kan tänka mig att byta mot swish, eller något betydligt billigare.
Den är riktigt schysstByteslördag, Heads up!
På väg ut, mot Swish.
Dra ett PM.
Mycket schysst .Den är riktigt schysst
Den ligger på 39,5mmRiktigt trevlig den där. Vad är det för diameter ?
Juniorklocka? ligger ju mittemellan dam och herr i storlekDen ligger på 39,5mm
Ja, jag har själv inte använt den. Men den sitter bra på min 5åring här hemma. Sitter ungefär som en 54mm diesel på honom.Juniorklocka? ligger ju mittemellan dam och herr i storlek
Så ska det låta! Någon speciell Diesel eller Invicta du har i sikte för nästa köp..?Ja, jag har själv inte använt den. Men den sitter bra på min 5åring här hemma. Sitter ungefär som en 54mm diesel på honom.
Skulle själv aldrig ha klockor under 47mm.
Mycket trevlig samling!Har bantat ner min ”samling” i några år nu. Köpt en hel del nya ändå, men sålt lite fler. Som bäst har jag ägt kanske 7-8 klockor och för några år sedan lyckades jag komma ner till 3-4. Så här ser min hela samling ut just nu, säkert närmast zen jag varit under åren. Har några Casion och en Garmin också villa sköter beater-uppgifterna, men de här två funkar med nästan allt annat.
Nä, egentligen inte. Bara den är minst 47mm.Så ska det låta! Någon speciell Diesel eller Invicta du har i sikte för nästa köp..?
Limited Edition, GS Mount Pragobanka. Skall åkalla känslan av en riktigt blöt gråbrun vinter i Östra Europa, sedd från fönstret på Seiko-filialen i Nagasaki.Nä, egentligen inte. Bara den är minst 47mm.
Ett litet projekt jag jobbar på, är snart klart dock.
Har fasat ur en hockeypuck, köpt ett urverk från GS som jag pillat i, ska bara få dit nån lämplig tavla. Tänkte köra utan glas, för det repas bara ändå.
Som band tänkte jag bara tejpa dit pucken med silvertejp.
Tyvärr har jag inget kvitto på grejerna ☹
Verkligheten blir märkbart påtaglig utan glas också, kommer upplevas som man nästan är där.Limited Edition, GS Mount Pragobanka. Skall åkalla känslan av en riktigt blöt gråbrun vinter i Östra Europa, sedd från fönstret på Seiko-filialen i Nagasaki.
Byta tillbaka?Byteslördag! Here we go!
Ställer mig i kö direkt!!Nä, egentligen inte. Bara den är minst 47mm.
Ett litet projekt jag jobbar på, är snart klart dock.
Har fasat ur en hockeypuck, köpt ett urverk från GS som jag pillat i, ska bara få dit nån lämplig tavla. Tänkte köra utan glas, för det repas bara ändå.
Som band tänkte jag bara tejpa dit pucken med silvertejp.
Tyvärr har jag inget kvitto på grejerna ☹
Det är blått i min Samurai och den har rätt storlek... Just sayingMin Maty får också vara med på byteslördag...
Bytes mot Blå dykare +42mm eller @Birchgrove s borealis
Avslutad - Maty Monnin Quartzdykare, Poor man´s Heuer 844
Såld på länk för 2000 kr. Det är väldigt svårt att hitta en så här fin original Monninboett från MRP SA. Denna är troligen producerad nångång under mitten av 90-talet. Observera den lilla röda texten med 24-timmarsmarkering som även återfinns på eftersökta Heuer 844. Maty är en fransk...klocksnack.se
Jag vet inte, är den betydligt billigare?Byta tillbaka?
Okejdå, jag ställer upp och tar en för laget. Kan byta Scurfan mot den, rakt av. Slänger med bastard Hulken som bonus De är betydligt billigare, som önskatByteslördag! Here we go!
Det är blått i min Samurai och den har rätt storlek... Just saying