• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Är du lite känselikänslig för långa naglar? Du ska inte bli kompis med någon som spelar klassisk gitarr :cool:

@schnedsegler du kan ha rätt, det skulle ju kännas bättre för vissa :D

Oköpbar klocka för topic

image.jpg
Lyckades du knipa en? Skulle väl öppna 17.30?

För min del blev det en Kurono Tokyo. Dessvärre skrev Hodinkee en artikel igår så många mer klockor såldes. Så ist för leverans i mitten på juni kommer istället leverans pågå till januari 2022 (sidan kraschade dock inte till skillnad från Massena) :banghead:
nedladdning.jpeg
 
Grymt! Jag tänker mig Tropic för maximal 70-talskänsla!
Min skickades idag, så jag förväntar mig att den finns på lokala utlämningsstället innan kl 16:00.
Dom får dock snabba sig lite för tracking-siten har inte uppdaterats på minst 30 sek.
Ja fy fan för att vänta. Köpte du från SKB?
I så fall hur många dagar från order till den skickades? Trodde min skulle komma idag, beställde igår kväll 🥴.
 
Lyckades du knipa en? Skulle väl öppna 17.30?

För min del blev det en Kurono Tokyo. Dessvärre skrev Hodinkee en artikel igår så många mer klockor såldes. Så ist för leverans i mitten på juni kommer istället leverans pågå till januari 2022 (sidan kraschade dock inte till skillnad från Massena) :banghead:
nedladdning.jpeg
Åh vad jag tycker Kuronon är fin. Det var nära att jag luckades lura i mig att jag behövde en sån, men lyckades ta ett rationellt beslut att behålla siktet på Halios och Nivada Grenchen ChronoKing i höst, behöver ett tidtagarur :)

Jag är med i Ming-lotteriet däremot, det blev till slut ett lotteri efter att sidan utsatts för bot-attacker två dagar i rad.
 
Åh vad jag tycker Kuronon är fin. Det var nära att jag luckades lura i mig att jag behövde en sån, men lyckades ta ett rationellt beslut att behålla siktet på Halios och Nivada Grenchen ChronoKing i höst, behöver ett tidtagarur :)

Jag är med i Ming-lotteriet däremot, det blev till slut ett lotteri efter att sidan utsatts för bot-attacker två dagar i rad.
Jag har länge letat efter en dressklocka i vettig storlek och klassisk design. Tror denna kan bli väldigt bra :)

Vad innebär lotteriet, ska de verkligen lotta ut vem som får köpa?? 🤔
 
Tillbaka
Topp