• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lördagsbyte!
Mycket för pengen här.
Swish eller bytes, vi tar det i PM.

PSX_20210522_091655.jpg
 
Orange eller blå? Orange är väldigt härlig och somrig men känns spontant som en lite väl skrikig färg. Eller? 🤔

1start2.jpg
insta2.jpg
Riktigt snygga klockor (på bilderna ovan) men ett besök på deras hemsida med de dåligt Photoshopade bilderna och lågkvalitativa 3D-renderingarna(är själv 3D-grafiker) på klockorna fick mig verkligen att hajja till. Känns rätt basic idag att göra kvalitativ marknadsföring på sin egna hemsida så misslyckas man redan där så vette tusan.
 
  • Like
Reactions: HSK
Har en "Meccaniche Veneziane Nereide - Special Edition - Ghiaccio Jubilee" på väg till mig!

20210521_195410.jpg

Härligt! Ser fram emot bilder och utlåtande! 😃

Godmorgon tråden!

Byteslördag!
Väldigt fint skick. Byter gärna mot dykare, field eller va fasen är aldrig omöjlig 😀 pengar upp eller ner🤷‍♂️

Ursäkta damm 🙈

IMG_20210522_090542.jpg

IMG_20210522_091453.jpg

Är intresserad! Skickar pm lite senare. Har både field och dykare och annat att byta med. Alternativt dineros. 👍🏼

Bytes eller säljes mot pengar upp eller ner.
9A717F49-8441-4C58-8049-282407DC25B5.jpeg

😱😱😱

Kanske dags att man slutar hänga här på lördagar snart...🤔
 
Riktigt snygga klockor (på bilderna ovan) men ett besök på deras hemsida med de dåligt Photoshopade bilderna och lågkvalitativa 3D-renderingarna(är själv 3D-grafiker) på klockorna fick mig verkligen att hajja till. Känns rätt basic idag att göra kvalitativ marknadsföring på sin egna hemsida så misslyckas man redan där så vette tusan.
Vilken tur att man är lyckligt ovetandes. 😅 Kanske lite högt prissatta sett till vad man får men å andra sidan har jag bara hört gott om dem och det borde vara smidigt att returnera om den inte motsvarar förväntningarna i och med att de är baserade i Stockholm.

De kanske finns att klämma på i butik men jag får inte deras store finder att fungera av någon anledning.
 
Byteslördag! Tänkte att jag skulle hoppa denna men jag behöver ju ett sailcloth 20mm svart med orangea sömmar. Alla band som är fitted till en svart Seiko Sumo ligger också högt på listan. Swish funkar också. Alla mot en gärna när det gäller klockorna, box finns till Certinan. De första fyra banden är 18mm, det sista natot 22mm, resten 20mm. Ber om ursäkt för en fantastiskt sunkig bild.
 

Bilagor

  • 10546459-4E20-450E-A1B5-F009C13B3B47.jpeg
    10546459-4E20-450E-A1B5-F009C13B3B47.jpeg
    418.6 KB · Visningar: 4
Tillbaka
Topp