Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där
Goooood morgon tråden!
VisstDen där
Vad har lorusen för mått? Kvarts?Byteslör eller? Bara dra pm. Rätt öppen idag känner jag.
Ca 43mm och ja Seiko Quartz.Vad har lorusen för mått? Kvarts?
Riktigt snygga klockor (på bilderna ovan) men ett besök på deras hemsida med de dåligt Photoshopade bilderna och lågkvalitativa 3D-renderingarna(är själv 3D-grafiker) på klockorna fick mig verkligen att hajja till. Känns rätt basic idag att göra kvalitativ marknadsföring på sin egna hemsida så misslyckas man redan där så vette tusan.Orange eller blå? Orange är väldigt härlig och somrig men känns spontant som en lite väl skrikig färg. Eller?
Såg ut som en joint o svampar förstbon appétit
Har en "Meccaniche Veneziane Nereide - Special Edition - Ghiaccio Jubilee" på väg till mig!
Godmorgon tråden!
Byteslördag!
Väldigt fint skick. Byter gärna mot dykare, field eller va fasen är aldrig omöjlig pengar upp eller ner
Ursäkta damm
Bytes eller säljes mot pengar upp eller ner.
Kanske skulle vara sommarklockan men misstänker att jag kommer tycka att den är lite stor.. Rent hypotestiskt vad skulle slantarna vara på en sådan?Ca 43mm och ja Seiko Quartz.
Spännande du bruka rocka klockor helt i min smakHärligt! Ser fram emot bilder och utlåtande!
Är intresserad! Skickar pm lite senare. Har både field och dykare och annat att byta med. Alternativt dineros.
Kanske dags att man slutar hänga här på lördagar snart...
Grattis?Den har tålmodigt legat och väntat på den stora dagen. Idag skall den äntligen få komma på armen.
”Dubbelpost från Longinestråden”
Trevligt. En riktigt snygg och proper tank. Vankas det bröllop, eller annan högtid?Den har tålmodigt legat och väntat på den stora dagen. Idag skall den äntligen få komma på armen.
Det gör inget. Annars hade nog de flesta av oss här inne missat den!”Dubbelpost från Longinestråden”
Vilken tur att man är lyckligt ovetandes. Kanske lite högt prissatta sett till vad man får men å andra sidan har jag bara hört gott om dem och det borde vara smidigt att returnera om den inte motsvarar förväntningarna i och med att de är baserade i Stockholm.Riktigt snygga klockor (på bilderna ovan) men ett besök på deras hemsida med de dåligt Photoshopade bilderna och lågkvalitativa 3D-renderingarna(är själv 3D-grafiker) på klockorna fick mig verkligen att hajja till. Känns rätt basic idag att göra kvalitativ marknadsföring på sin egna hemsida så misslyckas man redan där så vette tusan.
Åh, en alpinist! Trevligt.Seiko saturday, fint väder osv.
Tack, gillar den skarp.Trevligt. En riktigt snygg och proper tank. Vankas det bröllop, eller annan högtid?
Det gör inget. Annars hade nog de flesta av oss här inne missat den!
Det är ju trots allt en keeperÅh, en alpinist! Trevligt.
Det är du som gifter dig? Grattis!!Tack, gillar den skarp.
Det stämmer, blir bröllop trots att Covid-19 ställt till det för oss. Blir dock inte riktigt som var planerat från början men den stora festen tar vi senare istället.
Precis som SARB033?Det är ju trots allt en keeper
Nu snackar vi 100%, tänk vad ett sketet band kan betyda för helheten ändå
Dra ett pm vid intresse.Kanske skulle vara sommarklockan men misstänker att jag kommer tycka att den är lite stor.. Rent hypotestiskt vad skulle slantarna vara på en sådan?