• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

– Vad kallas en gynekolog på Island?
– ****** ******
F***ur T***ur va?
F81093CA-7289-4324-898B-706E3D7C7C88.jpeg

klocka för topic
 
Poormans/girls Aerospace gör Malmö
IMG_20210521_145428_997.jpg

EDIT: En något bättre bild :p
IMG_1010_edited.jpg
Gulligt med his and hers! ☺️
Laddar upp för f5 f5 f5 och lite puls idag igen i ännu ett meningslöst shoppingrace för en Ming/Massena. Lycka till och hoppas någon lyckas!
5A89D9DB-E87D-4209-BC07-060BA5DC2173.jpeg
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/post-3856402
@rambo_amadeus
Men för i helv*te, ska det vara så svårt att klippa naglarna! 🤮 Det blir automatisk svartlistning på den.
Måste man inte ha urmakarnaglar™ för att kunna titulera sig som en riktig urmakare? 🤔
:nailbiting: <-- Von som sköter den dagliga nagelrutinen! 😜
Har en "Meccaniche Veneziane Nereide - Special Edition - Ghiaccio Jubilee" på väg till mig!

20210521_195410.jpg
Det ska bli kul att få se lite bilder och höra dina intryck. Jag har varit sugen på att testa märket men det verkar finnas förvånansvärt få på forumet av någon anledning.
 
Det ska bli kul att få se lite bilder och höra dina intryck. Jag har varit sugen på att testa märket men det verkar finnas förvånansvärt få på forumet av någon anledning.
Absolut!
Ja, nä jag har varken sett eller hört så mycket om dem öht så det skall bli spännande att testa.
 
Orange är alltid grymt, nu var iofs den övre nästan snäppet vassare men orange är alltid orange 😅

Orange utan orange band.

Den blå tycker jag med. Oändlig sommar var ett fint och passande namn😊
Jag som sitter här med beslutsångest och en blå i varukorgen! Var är alla ja-sägare när man behöver dem? 😅
Jag fattar hur ni tänker och den är riktigt somrig men samtidigt riskerar det som sagt att lätt bli en plojklocka och den är även relativt stor för sin stil (39mm med lång L2L ser det ut som). Den blåa känns mycket mer lågmäld på gott och ont men samtidigt kanske lite tråkig i längden? Decisions, decisions...
 
Jag som sitter här med beslutsångest och en blå i varukorgen! Var är alla ja-sägare när man behöver dem? 😅
Jag fattar hur ni tänker och den är riktigt somrig men samtidigt riskerar det som sagt att lätt bli en plojklocka och den är även relativt stor för sin stil (39mm med lång L2L ser det ut som). Den blåa känns mycket mer lågmäld på gott och ont men samtidigt kanske lite tråkig i längden? Decisions, decisions...
I vanliga fall hade jag skanderat ”Köööp!”, som ju brukligt är, men jag kan inte göra det nu. Har inget emot Corniche som märke, har en vän som är mycket nöjd med sin och de ser bra ut – oftast. Dessa två: förlåt, men jag måste ändå råda till försiktighet och eftertanke.
 
Jag som sitter här med beslutsångest och en blå i varukorgen! Var är alla ja-sägare när man behöver dem? 😅
Jag fattar hur ni tänker och den är riktigt somrig men samtidigt riskerar det som sagt att lätt bli en plojklocka och den är även relativt stor för sin stil (39mm med lång L2L ser det ut som). Den blåa känns mycket mer lågmäld på gott och ont men samtidigt kanske lite tråkig i längden? Decisions, decisions...
Tycker den blå var riktigt bra också, svag för både blå och orange, båda skulle bli en riktig sommar hitt på vitt strap😍
 
2C93A0D2-73FD-4114-8C22-153B1B92C4D4.png
SAN MARTIN SN064
Lördagsbyte? Gärna mot något av följande men annat är självklart också intressant :
G-Shock GG-B100, Victorinox Dive Master 500, Nethuns Scuba 500, OceanX Sharkmaster, Seiko BFK, Seiko Turtle Pepsi, Phoibos Wavemaster
F2F i Alingsås/Göteborg

ha en fantastisk lördag 🥳
 
Tillbaka
Topp