Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser sjukt bra ut! Hur funkar bandet på Squalen, tar det i bandhornen? Testade bandet på 1521an men det fastnar i bandhornen hela tiden... Ser ut som att bandstiften sitter längre ut på hornen på den modellen du har.
Ska kolla sen jag testade snabbt o spran in i duschenSer sjukt bra ut! Hur funkar bandet på Squalen, tar det i bandhornen? Testade bandet på 1521an men det fastnar i bandhornen hela tiden... Ser ut som att bandstiften sitter längre ut på hornen på den modellen du har.
Kör bah!Har en nyservad Seiko Turtle 6309 som kan gå i byteslördag
Obs! Scubapro450 AM-tavla.
- Finns såklart bilder, men vet inte hur det ställs med AM-prylar
Ja, det stämmer.Det är du som gifter dig? Grattis!!
Ja, det stämmer.
Okejdå!Kör bah!
Såg den på tratten, jäkligt najs
Ser sjukt bra ut! Hur funkar bandet på Squalen, tar det i bandhornen? Testade bandet på 1521an men det fastnar i bandhornen hela tiden... Ser ut som att bandstiften sitter längre ut på hornen på den modellen du har.
Härligt, ser mycket bättre ut än på 1521an och Matic.Nej det tar ej i bandhorn löper fint.
Färgvalet vet jag inte dock lite coolt kanske.Härligt, ser mycket bättre ut än på 1521an och Matic.
Precis som SARB033?
Duschar du utan klocka? Hur vet du när du ska sluta då?Ska kolla sen jag testade snabbt o spran in i duschen
Haha precis!Precis som SARB033?
Ganska coolt men jag är alltid skeptisk till kombinationen rött/orange. Nu är det iofs så lite rött att man knappt tänker på det.Färgvalet vet jag inte dock lite coolt kanske.
Har du tänkt klart..?Byteslördag!
Pm för mer info, bytes helst i bulk. Corgeut kommer på originallänk.
Kommer på annat band.
Osäker på om jag är redo att släppa denna men om rätt förslag dyker upp är jag inte omöjlig
Gummit i mitten 20mm?Byteslördag! Tänkte att jag skulle hoppa denna men jag behöver ju ett sailcloth 20mm svart med orangea sömmar. Alla band som är fitted till en svart Seiko Sumo ligger också högt på listan. Swish funkar också. Alla mot en gärna när det gäller klockorna, box finns till Certinan. De första fyra banden är 18mm, det sista natot 22mm, resten 20mm. Ber om ursäkt för en fantastiskt sunkig bild.
Det är 20mm, i princip oanvänt av modell 295...Gummit i mitten 20mm?
Ja, jag får passa i nuläget Är inte så såld på PVD tyvärr.Har du tänkt klart..?
Fast på orginalgummit
Har du tänkt klart..?
Fast på orginalgummit
Glöm inte rena kalsonger och klippa naglarna, KAN eventuellt finnas heta singelmorsor på platsKonfirmation om ett par timmar
Dagens klockor:
Jag, Certina
Sonen: Rolex
Konfirmanden: Cartier
Konfirmation om ett par timmar
Dagens klockor:
Jag, Certina
Sonen: Rolex
Konfirmanden: Cartier
Dagen D @jabla !