• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har du fler bilder på länken till Spoonen?
01314428-9B62-4F79-AB6C-EEBA568750F0.jpeg
AD965E36-D806-4981-8C68-DB341BFD546D.jpeg
500D84D8-18C7-47D0-9B59-F0501CA02B16.jpeg
 
Ett litet brev ramlande ner i brevlådan. Ett armband i titan till min Boldr Venture.

Mina första intryck är att det är en vettig uppgradering till Venture som normalt kommer med ett nato. $109 inkl frakt ( + tull och moms givetvis ) är inte en orimlig summa heller. Sitter skönt och var lätt att justera själv. Tycker klockan ser mer homogen ut nu.

Ps. Glömde att tillägga att med 4 länkbitar bortplockade väger klockan in på 86g totalt.

DFCAF3AF-A170-43F1-815D-943355914BF2.jpeg
Vad gick kalaset på inkl tull och moms? Väldigt sugen på att beställa ett till min Boldr!
 
Dök upp på min instagram feed.
Ser trevlig ut, inte så värst dyr, 39mm och tät till 100m, perfekt att testa som sommar beater mao.
Funderar starkt på den vita. Såg också att de flesta modellerna är ”sold out” inte så nått rätt måste man väl ha gjort då :)
Dök upp i min fb-feed idag, hade aldrig hört om dem tidigare. Tänker den vita med orange gummi kan bli just en perfekt sommar-beater 😊👍
 
Tillbaka
Topp