Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. 20 mm?
Vilken fantastiskt fin modell!Även denna ute för byteslördag
Gärna mot en Squale men öppen för det mesta
Tack!! Den är verkligt super fin! Och kvalar nog in väldigt högt på sommarklocka-listanVilken fantastiskt fin modell!
Är denna (plus peng eller nån mer klocka) intressant? Dra ett PM isfÄven denna ute för byteslördag
Den där är så jääääävla ball!Är denna (plus peng eller nån mer klocka) intressant? Dra ett PM isf
Nix, 18mm, men formen på länken får den att bäras större.Tack. 20 mm?
Är denna (plus peng eller nån mer klocka) intressant? Dra ett PM isf
Vad gick kalaset på inkl tull och moms? Väldigt sugen på att beställa ett till min Boldr!Ett litet brev ramlande ner i brevlådan. Ett armband i titan till min Boldr Venture.
Mina första intryck är att det är en vettig uppgradering till Venture som normalt kommer med ett nato. $109 inkl frakt ( + tull och moms givetvis ) är inte en orimlig summa heller. Sitter skönt och var lätt att justera själv. Tycker klockan ser mer homogen ut nu.
Ps. Glömde att tillägga att med 4 länkbitar bortplockade väger klockan in på 86g totalt.
Connemara är häftigt. Spelat på linksbana där, blåste sa***n... Gillar irlänskt...
Affordable x2, bra är de också
Dök upp i min fb-feed idag, hade aldrig hört om dem tidigare. Tänker den vita med orange gummi kan bli just en perfekt sommar-beaterDök upp på min instagram feed.
Ser trevlig ut, inte så värst dyr, 39mm och tät till 100m, perfekt att testa som sommar beater mao.
Funderar starkt på den vita. Såg också att de flesta modellerna är ”sold out” inte så nått rätt måste man väl ha gjort då
Vad gick kalaset på inkl tull och moms? Väldigt sugen på att beställa ett till min Boldr!
När all skit e bortaDuschar du utan klocka? Hur vet du när du ska sluta då?
Använder min GMT för första gången, tidzon ca NY.
100%
Hjälp mig då, vad ska jag rikta in mig på för att få upp suget igen? @KandreasFHar skrivit till dom TRE gånger på Instagram och tjatat på dom
Verkar dock inte vara på gång...
Japp. Och det näst bästa var att Carola tog så fruktansvärt illa upp.
Har du funderat på min Hamilton ?Hjälp mig då, vad ska jag rikta in mig på för att få upp suget igen? @KandreasF
FinlandBara jag som hejar på Ukraina?
Ändrade mig precis när jag såg.... öh jag menar hörde Frankrikes bidragFinland
En GTG och ett glas rött? Själv försöker jag hitta så mycket som möjligt i ett givet pris. Tex mesta möjliga man kan få ut av en kvartsare på 37-39 mm, mörk tavla under 3000. Eller bästa pepsi på jubilee under 10000. Sånt pular jag medHjälp mig då, vad ska jag rikta in mig på för att få upp suget igen? @KandreasF