• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

@Lindellc vi kanske skulle köra en sån snyggaste bandet-tävling igen för skojs skull? Deltar med samma som förra gången 🏆
HMn6tjv.jpg

rjdXc9R.jpg
Den där är klart svårslagen! Ska se vad jag kan hitta på framöver, väntar besök nu har inte tid att leka 😓
 
Trevligt med en klocka som kommer rakt till brevlådan på ett par dagar ändå!
Hade aldrig trott att jag skulle köpa en Triwa som jag annars likställer med DW, heh. Men jag tyckte det här var en rolig gimmick och kanske bra som plojig sommarklocka!

Vet inte riktigt vad jag tycker dock. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig heller av en billig plastklocka, haha. Men ser nästan bättre ut på bild än irl faktiskt. Grön, årets färg och kanske min favoritfärg men den är nästan för nedtonad och mossgrön. Hade nog gärna fått vara mer grön-GRÖN liksom, så att den känns lika lekfull som den orangea versionen som verkligen verkar vara knallorange. Dock var just den orangea lite för skrikig för mig :rolleyes:

20210524_150329_HDR.jpg
20210524_162919.jpg
 
Trevligt med en klocka som kommer rakt till brevlådan på ett par dagar ändå!
Hade aldrig trott att jag skulle köpa en Triwa som jag annars likställer med DW, heh. Men jag tyckte det här var en rolig gimmick och kanske bra som plojig sommarklocka!

Vet inte riktigt vad jag tycker dock. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig heller av en billig plastklocka, haha. Men ser nästan bättre ut på bild än irl faktiskt. Grön, årets färg och kanske min favoritfärg men den är nästan för nedtonad och mossgrön. Hade nog gärna fått vara mer grön-GRÖN liksom, så att den känns lika lekfull som den orangea versionen som verkligen verkar vara knallorange. Dock var just den orangea lite för skrikig för mig :rolleyes:

20210524_150329_HDR.jpg
20210524_162919.jpg
På bild ser den rätt cool ut tycker jag😀
 
Det var dags för en liten klocka tyckte jag - Lorier Falcon 2. Första känslan på handleden var en aning skum. Känns som de klockor jag hade för en 20-30 år sedan. instant vintage :) Egentligen är det här väl en storlek som kanske bättre passar min smala handled. Efter en stund kändes det helt naturligt.

lorier_falcon_2_white_2.jpg


Tavlan är verkligen speciell med sitt reliefmönster.

lorier_falcon_2_white_1.jpg
 
Det var dags för en liten klocka tyckte jag - Lorier Falcon 2. Första känslan på handleden var en aning skum. Känns som de klockor jag hade för en 20-30 år sedan. instant vintage :) Egentligen är det här väl en storlek som kanske bättre passar min smala handled. Efter en stund kändes det helt naturligt.

lorier_falcon_2_white_2.jpg


Tavlan är verkligen speciell med sitt reliefmönster.

lorier_falcon_2_white_1.jpg
Grymt fina dom här, har haft span på dem länge. Om jag mot förmodan inte skulle klicka med Sealandern när den landat är det här en god kandidat som alternativ!
 
Tillbaka
Topp