Den där är klart svårslagen! Ska se vad jag kan hitta på framöver, väntar besök nu har inte tid att leka@Lindellc vi kanske skulle köra en sån snyggaste bandet-tävling igen för skojs skull? Deltar med samma som förra gången
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är klart svårslagen! Ska se vad jag kan hitta på framöver, väntar besök nu har inte tid att leka@Lindellc vi kanske skulle köra en sån snyggaste bandet-tävling igen för skojs skull? Deltar med samma som förra gången
Nej den kom inte ens på pallplats om jag minns rätt men skitsamma. Väntas främmat, jaha ja flott ska det vaDen där är klart svårslagen! Ska se vad jag kan hitta på framöver, väntar besök nu har inte tid att leka
Haha, blev tvungen att gå tillbaka i historiken och kolla. Oväntat att kortet var taget 00:43 på en lördagskväll…Ja, varför inte. @Watcharound körde väl rå bacon så bilbälte låter t.om riktigt vettigt
Helt normalt, kommer för övrigt aldrig att preskriberasHaha, blev tvungen att gå tillbaka i historiken och kolla. Oväntat att kortet var taget 00:43 på en lördagskväll…
Är för vulgärt att visa upp, så jag bjuder på klockan utan baconband.
På bild ser den rätt cool ut tycker jagTrevligt med en klocka som kommer rakt till brevlådan på ett par dagar ändå!
Hade aldrig trott att jag skulle köpa en Triwa som jag annars likställer med DW, heh. Men jag tyckte det här var en rolig gimmick och kanske bra som plojig sommarklocka!
Vet inte riktigt vad jag tycker dock. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig heller av en billig plastklocka, haha. Men ser nästan bättre ut på bild än irl faktiskt. Grön, årets färg och kanske min favoritfärg men den är nästan för nedtonad och mossgrön. Hade nog gärna fått vara mer grön-GRÖN liksom, så att den känns lika lekfull som den orangea versionen som verkligen verkar vara knallorange. Dock var just den orangea lite för skrikig för mig
Grymt fina dom här, har haft span på dem länge. Om jag mot förmodan inte skulle klicka med Sealandern när den landat är det här en god kandidat som alternativ!Det var dags för en liten klocka tyckte jag - Lorier Falcon 2. Första känslan på handleden var en aning skum. Känns som de klockor jag hade för en 20-30 år sedan. instant vintage Egentligen är det här väl en storlek som kanske bättre passar min smala handled. Efter en stund kändes det helt naturligt.
Tavlan är verkligen speciell med sitt reliefmönster.
Säger en sista gång att den där är så jävla tuff.Dagens kamrat
Tack detsammaFunkar förvånansvärt bra för att vara gammal.
Hämtade precis ut denna. 6309-7040 från -79. Så nöjd! Riktigt bra gummi oxå!
Kryss i bucketlisten!
Är den mjuk och fin i uppdraget och är du nöjd eller? Har haft några stycken men ingen i originalskick tror jag, ser jäkligt mysig ut hursomhelstHämtade precis ut denna. 6309-7040 från -79. Så nöjd! Riktigt bra gummi oxå!
Kryss i bucketlisten!
Mjuk och fin, definitivt slutsåld och det verkar dessutom som om boett och band är olika material! Kan ha fel. Men riktigt mysig är den!Är den mjuk och fin i uppdraget och är du nöjd eller? Har haft några stycken men ingen i originalskick tror jag, ser jäkligt mysig ut hursomhelst
Ja det var bättre förr!grymma 7040, jag gillade dem dock mer när fina ex gick för två lax back in the days
Hämtade precis ut denna. 6309-7040 från -79. Så nöjd! Riktigt bra gummi oxå!
Kryss i bucketlisten!
Om någon skulle undra...
At låta Vonstok och Modstok para sig i klocklådan skapar inte den perfekta sommardinkan.
Nä, det var inte så jag menade alls, tyckte bara att färgerna skar sig...lite.Ber om ursäkt för vad jag gjort med ditt barn.
Misstänker att oddsen är låg för att jag skall få vårdnaden för flera för tillfället
Nä, det var inte så jag menade alls, tyckte bara att färgerna skar sig...lite.
Vi börjar om...VAD FINT DET BLEV MORTEN
Varsågod, kan jag faxa?Wow, Tack, från mästaren själv...
Jag fick förresten aldrig något KVITTO
Obs man ser ditt namn på kvittot!Varsågod, kan jag faxa?