Är du säker? Normalt för Seiko NH35 eller vad menar du?Fullt normalt.
Min Geckota med ETAverk startar datumväxlingen lite mjukt och diskret vid 23:30 oh har en mycket snyggare övergång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du säker? Normalt för Seiko NH35 eller vad menar du?Fullt normalt.
Normalt för nh35. Alla verk gör det lite olika.Är du säker? Normalt för Seiko NH35 eller vad menar du?
Min Geckota med ETAverk startar datumväxlingen lite mjukt och diskret vid 23:30 oh har en mycket snyggare övergång
Hehe, jadu? Salmon verkar vara poppis just nu. Kanske därför en av varianterna råkade bli en sån.38mm chrono lax och du har en garanterad köpare
ps. Laaaaaaaaaaaax
Fullt normaltNi som har klockor med NH35. När börjar de växla datum egentligen. Min Zelos verkar börja vilja röra på sig 22:05 och rör sig sakta framåt till 00:00 då det till slut flippar över. Låter det normalt?
Hehe, jadu? Salmon verkar vara poppis just nu. Kanske därför en av varianterna råkade bli en sån.
Lägger en lite teaser här, skulle ngn vara intresserad så dra ett PM så skriver jag upp er. Just Salmon blir en LE om 150st, sen kommer där en annan variant som blir reg. produktion.
Observera att detta endast är en arbets-renderings-smygtitt, och därför där finns lite oskarpa delar o så.
Hoppas den skall falla i smaken hos många!
Fasen vad fin Nanok är. Jag saknar min gamla lite lite ändå
Hockey och lite klocktime är inte fel
Inte direkt kl 1200 då men snabbt som ögat. Går ju att justera visarna lite...Det blev ett litet projekt det här.
Vostoken håller Patek Philippe klass på datumväxlingen
Läcker färg på den tavlanRedo för sommaren! Var är solen?
Triwa Comb-over. Fantastisk klocka, haha
NiceÄntligen den enda dag värd att nämnas vid namn
Så här nära en ny måndag har vi inte varit på hela veckan!Äntligen den enda dag värd att nämnas vid namn
Så här nära en ny måndag har vi inte varit på hela veckan!
Thanks mate
Får bli en dubbelpost från Squale-tråden. Har jag sagt att det är mitt favoritmärke förresten?
"Före detta" auktoriserad Alfa mekaniker På slutet av sjuttiotalet alltså. Hur många kolvar, ventiler och toppar har man inte bytt på sud'ar innan man fick montera skydd runt kamremmen... Suck. Och skimsat ventilspel på de raka 4-orna. Men mycket fina bilar också på den tidigare tiden, GT1300 junior, GT1750, Giulia GT (den från 60-talet), Spidern (den tidiga), Montreal m V8... Nostalgi...
Jag kör Avensis (2016) nu som familjebil. Oerhört rymlig, bekväm och fantastiskt pålitlig, men satan så tråkig och trött. Den är verkligen perfekt att frakta bebis och hundar i, men vaknar varje dag och vill köpa en bil till som man kan ha lite kul när man kör också.Varje gång jag tycker jag har för många klockor...
Varje morgon jag får ångest över fina klockar jag vill använda men inte "hinner" och inte klarar välja vilken jag skall ha på mig idag...
När jag tycker jag har tappat kontrollen helt och nördad ner mig allt för djupt och flippar allt för mycket...
Då tänker jag på dig och känner mig genast normal
(Fantastisk låda du har provar jag nog säga!)
Under förresten på om jag hittar nåt nytt på byteslördagen i morgon?
Alfa; allt handlar om hur den går, inte hur länge den går
Tvärtom med Toyota.
Var tvungen att köra en Avensis ett lite tag som "lånebil". Bad till gudarna varje dag om att den skulle gå sönder, men nej...
Jäkligt trevlig färgsättning på den där rackaren mot bronset!Jag kör Avensis (2016) nu som familjebil. Oerhört rymlig, bekväm och fantastiskt pålitlig, men satan så tråkig och trött. Den är verkligen perfekt att frakta bebis och hundar i, men vaknar varje dag och vill köpa en bil till som man kan ha lite kul när man kör också.
Dagens klocka (och avensisfälg) för topic, nu är solen här!! Trevlig fredag alla
Jag kör Avensis (2016) nu som familjebil. Oerhört rymlig, bekväm och fantastiskt pålitlig, men satan så tråkig och trött. Den är verkligen perfekt att frakta bebis och hundar i, men vaknar varje dag och vill köpa en bil till som man kan ha lite kul när man kör också.
Dagens klocka (och avensisfälg) för topic, nu är solen här!! Trevlig fredag alla
Ja den kommer passa perfekt på beachen i sommar Ett band i roligare färg ska bara på, så är den badklar sen.Jäkligt trevlig färgsättning på den där rackaren mot bronset!