• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Inte i klass med en röd Citizen men helt okej klocka ⬇️
OsHAEbf.jpg

Folk driver om min Citizen men vad köper ni själva? Pagani, Tisell, Corguet, mm..på riktigt kinesiskt skit alltihopa...🤣🤣🤣

Aha så man måste ha ÄGT en för o veta att dom suger? Wow. Har inte ägt nån Armani, Gant heller...😉
Ta det nu lite chill här, ska du hacka på klockor utan egen fakta utan endast på hörsägen så får du nog hålla dig till ditt eget forum där det funkar på det viset. Där kan du ju radera kommentarerna som du brukar när det blir lite jobbigt och någon säger grejer du inte gillar trots att det är sant det som sägs.

Ta det nu lite chill här, ska du hacka på klockor utan egen fakta utan endast på hörsägen så får du nog hålla dig till ditt eget forum där det funkar på det viset. Där kan du ju radera kommentarerna som du brukar när det blir lite jobbigt och någon säger grejer du inte gillar trots att det är sant det som sägs.
Hur VET DU /NI att jag inte har någon erfarenhet? Bara för jag inte ägt ett visst märke betyder det inte att jag inte har erfarenhet. Nr 2; Ska jag ta det chili? Det enda jag gjorde var att jag la upp bilder på min Citizen och folk började göra "smiley-likes" och håna. Börja inte gråta nu när jag angriper tillbaka....😉

Hur VET DU /NI att jag inte har någon erfarenhet? Bara för jag inte ägt ett visst märke betyder det inte att jag inte har erfarenhet. Nr 2; Ska jag ta det chili? Det enda jag gjorde var att jag la upp bilder på min Citizen och folk började göra "smiley-likes" och håna. Börja inte gråta nu när jag angriper tillbaka....😉
Snälla ge dig nu innan du gör bort dig igen.
Du visar återigen din nivå. Börja prata om hur bajs smakar, dagisnivå. Som sagt det funkar ju på ditt forum där du redigerar dina grodor själv men inte här.

Senast ändrad:
Snälla ge dig nu innan du gör bort dig igen.
Du visar återigen din nivå. Börja prata om hur bajs smakar, dagisnivån. Som sagt det funkar ju på ditt forum där du redigerar dina grodor själv men inte här.
Wow kungen...😉 Ibland måste man så folk förstår, men tydligen inte ändå...

Wow kungen...😉 Ibland måste man så folk förstår, men tydligen inte ändå...
Ja tyvärr så förstår du inte när du gör bort dig gång på gång både här och på ditt eget forum.
Du sa ju sist hur mycket bättre ditt forum är än KS så vad vill du åstadkomma här?
Kommer inte att sänka mig mer till din nivå som du har visat igen. Denna tråden är för bra för det och behöver inte låsas pga dina upptåg.
Ha det 👍

Ja tyvärr så förstår du inte när du gör bort dig gång på gång både här och på ditt eget forum.
Du sa ju sist hur mycket bättre ditt forum är än KS så vad vill du åstadkomma här?
Kommer inte att sänka mig mer till din nivå som du har visat igen. Denna tråden är för bra för det och behöver inte låsas pga dina upptåg.
Ha det 👍
Buhuuu...😭

Tillbaka
Topp