Det är bara en bil
Jaha... så kan man förstås resonera om mkt...
Det är bara min fru, mina barn, mina klockor (!)...
Men visst, ett bra argument om man vill tvätta barnen med scotchbrite t.ex
Klocka för topic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bara en bil
Den är ju dock 904L-stål vilket kan förklara prislappen, dvs samma stål som Rolex använder. Kanske dyrare eller svårare att bearbeta.Har suttit och spanat mycket på Steinhart(jag vet vad folk tycker om Homages, men jag bryr mig inte direkt)
Såg ifall nu att dom har en ny modell Ocean One 39 ( tror den modellen finns i 41 mm sedan innan),
Ser ut som en hybrid mellan Submariner bezel + Explorer tavla) i 39 mm
Ser riktigt läcker ut, dock lite "för" dyr om man jämnför med deras vanliga andra 39modeller
Ocean 39 premium 904 Diver Watch
The sporty exclusiveness of the „OCEAN 39 premium 904" makes it stand out from other diver watches. Its solid design guarantees highest resilience as well as an outstanding quality. The "well-known 904 L " stainless steel was used for this model . In the world of sports diver watches the...www.steinhartwatches.de
Det tål domJaha... så kan man förstås resonera om mkt...
Det är bara min fru, mina barn, mina klockor (!)...
Men visst, ett bra argument om man vill tvätta barnen med scotchbrite t.ex
Klocka för topic
Det tål dom
Snyggt! Välkommen till Steeldive-klubbenKom 2 paket idag. Snabb bild av innehållet
Hjälper dig med det..Nu dags att vaccinera bort den här jävla Corona..Dagens Doxa
(Den uppmärksamma läsare vill nog notera att det är samma som gårdagens Doxa.
Har inte råd att köpa flera bara för att ni skall få variation i tråden)
Nya kläder
Svincool den där! Bra fångat
Nytt in idag, men bytte till Nato!
Tack! Så tunn att den känns som papper. Flyger med grått Nato?Svincool den där! Bra fångat
Du måste vara tredje eller fjärde ägaren sen jag hade den bara för några månader sen.Riktigt nöjd med denna
Tycker jag absolutTack! Så tunn att den känns som papper. Flyger med grått Nato?
Vinbergssnäcka. Fånga den och ät upp den. Det är en delikatess om man är idiot eller fransos. Glöm bara inte att den måste marschera några dagar på tidningspapper först innan du kokar och sedan badar den i smör och vitlökDagens klocka uppskattas av omgivningen.
Förresten, är det någon som sitter på ett Uncle Seiko khaki waffle eller svart Bonetto 281 22 mm svart?
Cool den där!Snabba ryck! Dubbelpost från Yema-tråden.
Låter som du har erfarenhet av det?Vinbergssnäcka. Fånga den och ät upp den. Det är en delikatess om man är idiot eller fransos. Glöm bara inte att den måste marschera några dagar på tidningspapper först innan du kokar och sedan badar den i smör och vitlök
så snygg. grattis. googlade så klart på den och det står att det är 23 mm bredd på armbandet. ojdå tänkte jag.FedEx svängde förbi med ett paket idag. LIV Saturn V Moon Dust, Crater Grey:
Svincool! Vad har den för mått?FedEx svängde förbi med ett paket idag. LIV Saturn V Moon Dust, Crater Grey:
Känns inte helt okej att det där ölmärket använder mitt namnDags att runda av den här arbetsdagen. Samurajen trivs bäst i beige-brun underbyxa. Lämpligt också om det skulle råka ske en olycka.
Vätske-preppar inför kvällens padel.